Sayfalar

18 Mart 2014 Salı

18 Mart 2014

Bugün acayip bir gün. 18 Mart 2014 Çanakkale Zaferi'nin 99. Yıldönümü. Bir insanın canına tak ettiğinde neler yapabileceğinin belgeli tarihi. Bu insanların bir araya gelerek nasıl bir DESTAN YAZABİLECEĞİNİN kanıtı.


Seyit Onbaşı'yı tanımayan var mı? 1889 yılında Manastır'da doğan Seyit Onbaşı, 20 yaşında askere alınır, Balkan Savaşı'na gider. Balkan Savaşları bitince terhis etmezler, Topçu Seyit Çanakkale cephesine gönderilir. Yiyecek yok, su kısıtlı, Rumeli Mecidiye Tablasnda hala ayakta kalan bir tek top var. İşte Topçu Seyit 18 Mart Deniz Savaşı orada görevli, yalnız topun mermi kaldıran vinci bozuk. Seyit 215 Okkalık (275.63 Kilogram - Yazıyla İKİYÜZYETMİŞBEŞNOKTAALTMIŞÜÇ) mermileri tam 3 kere sırtında topa taşır, İngiliz Ocean gemisinin büyük hasar almasını sağlar. (Konuyu sulandırmamak için ben serbestte bilmem kaç bastım, ben Smith Machine de bilmem ne kadar taktım diyenlerden bahsetmiicem anladınız siz onu)



Şimdi kimse çıkıp da bana yok supplement yok bilmem ne demesin. Gerçek güç kuvvet hakikaten insanın iradesinde. Vücudun sınrıları da öyle.

Tüm Şehitlerimiz'i saygıyla rahmetle anarım, naçizane FtinessDelisi olarak. Onlardan şan şeref onurla ilgili olduğu kadar hayat düşünce ve beden ile ilgili de öğrenecek çok şeyimiz var. Şu anda aldığımzı her nefeste onların da hakkı var...


Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder