Sayfalar

4 Mart 2014 Salı

Hayatım koşu hayatım spor hayatım panik

Efendiiim, insomnia'nın vampir yarasa gibi tepemizde uçuştuğu günlerdeyiz. Neden? Çünkü havalar manyaklaştı, bir kış göremedik, okuduüum kitap acayip heyecanlı bırakamıyorum, çünkü bir milyon arkadaşım var ve baloncuk gibiler bayılıyorum etrafımda olmalarına. 53 gün 15 saat bilmem kaç dakika falan filan sonra da benim için sezonun ilk koşusu sabırsızım. Hiç bir zaman sabırlı olmadım, olamadım, kim bana sabırlı derse ya delidir ya da beni hiiç tanımıyodur. Avantajım, parçalı da olsa uykumu bir şekilde tamamlayabilmek. günde 1 saat sabah 1,5 saat civarı akşam trafikta kalınca o zaman sana çook değerli geliyor ve faydana çeviriyorsun. Şehirde çalışanlardan daha çok kitap okuyorum, ilgilendiğim konuları daha çok araştırıyorum, uyuyorum, candy crush oynuyorum (valla az hemen bitiyo canlarım).

Bu 54 gün çok önemli, 15k güzel mesafe peki nelere dikkat etmeyi planlıyorum. Acaba gözümden kaçanlar var mı?
  • Haftalık en az bir outdoor koşu idmanı yapılacak. Bu Pazar 2 tur Belgradla bir başlayalım diyoruz inşallah canım yaaa 12k'ya denk geliyor
  • Asıl hedef 15 değil aslında asıl hedef 21 de daha zamanı var. Ne zaman ne zaman. Bir önceki ve hayatımdaki ilk 15'imi 1:31:bilmemkaç ile koştum. Bu sefer iyileşme görmek ister gönül daha hızlı evet eveeeettt
  • Uyku aman iyi uyu iyi dinlen sakalık istemeyiz no sakatlık
  • BenGay manyağı olucam biliyorum o kokuan nefret ediyorum ama napiim en iyi o geliyo
  • Müzik: Tüm playlistler baştan sona değişsin daha gaz daha eğlenceli daha manyak daha hu huuu yuppiii olsun 
  • gece hayatı: Noooo alkol nooo alkolll iki ay noooooooo no nooo alkol. Alkol demek akşamdan kalmalık demek, idman kaçırmak demek bu da performanstan geri düşmek demek. Ayrıca o vücuda giren alkol metabolizmayı manyak ediyor iki ay manyak metabolzima istemeyiz cici metabolizma. İki ay görüp görebileceğim zemzem shot.
  • beslenme: Zaten dikkat ediyodum iyice çok dikkat edilecek. Bu işler pistte yürümüyor işte sırf ya da kaslar mutfakta yapılıyor gym'de değil. 
  • Mesela Kaju çok şeker bi şey çünkü eklemlere iyi geliyo 
  • Vücudu takip: Kalp atışından yağ oranına, belden baldır kalınlığına kadar herşey ama herşey kontorl altına alınacak. Bi şeyden değil ben kendim deli motive oluyorum ondan.  Hem kalp atışı önemli neden çünküüüüü zorlamiicaz yarışı patilerimin üzerinde bitirmek istiyorum ay dont layk sedyeeeee oh nooooo
  • Kuvvet antrenmanı: Devam devam devammm eklemleri gagalamadan devam. 
  • Yoga: Haftada 2'ye fixle uzun kas demek mutlu koşucu demek. Mutlu koşucu benim ben mutluysam dünyanın kalanı çok da umrumda diil sorry babes.
  • Usain Bolt'tan neyimiz eksim ayol iki solaryuma girsem ayır edemezsin, çünkü o da ben de havuzun içinde koşarak antrenman yapıyoruz. Valla SuAyşini söyledi bana bunu. Ama diim sana bebiş deli cardio, manyak bacak. Haftada en az bir yüzülecek. Havuzda koşulacak. En az iki kilometre yüzülecek bak net. SEANS BAŞ TOPLAM DİİL SEANS BAŞI
  • O zaman hemen bugün alışveriş yapılacak yeni ciciler alınacak motivasyon artacak. Şort istiyorum valla bak denk geldi aaa tesadüfe baaak. Evet bir önceki şortum M olduğu için Şarlo gibi üstümden düşüyo. İbo gibi pantolon askısı takamayacağım caanım Nike şorta ben de morlu siyahlı yeni şort istiyorum yuppii bahanem de hazır. 
  • Koşu tanedimim de var bne düşersem o kaldırır o düşerse ben. Gaz forever spor forever yuppiiiiii 

O zaman motivasyon top. Planlar hazırlanıyor. Akşam olsa da spora gitsek diye şimdien dua ediliyor.

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder