Sayfalar

10 Mart 2014 Pazartesi

Alkol müü tövbee zemzem shot bile yapmam

Alkol bütün kötülüklerin anasıdır ve bu çoook doğru. Şekerim bir gece içtim ve hala başım ağrıyor. Şimdi bazıları diyecek ki asdadajsgdajdg dayanıksız zavallı sefil falan. Evet öyleyim hahah ve bununla gurur duyuyorum bebişim. Neden mi? Vücudum temiz çünkü, yağsız, sağlıklı, gözeneklerim sıkı, gözaltımda morluklar yok, zehir yüklemiyorum vücuda. Rabbim o nasıl bir yrgunluk vermedir hem. Piiuuwww tüm Cumartesi uyudum ve her akşamdan kalmanın kaderini paylaşıp attım kendimi havuza 1,5k yüzdüm, üstüne bir sauna 15 dakika, sonra gene misler gibi uyku. Ama Pazar performans hala sürünüyordu. Çok mutusuzum bana şöyle bir cümle kuruldu: "Hahah ne oldu FitnessDelisi bak erkekler senden iyi". Kudurdummmmmm... Acısını çıkartıcam ben bunun. İntikamım pis olur benim.

Pasta yazım: Bu yıl en fit yılım olsun, İyi ki doğdum. Yani diyo ki ben akılımı bu işle bozdum ayrıca ukala ve egosentriğim. Ama beni seven böyle seviyo hem de çok seviyo. Yaa ne çok seviliyorum yaaa o gün çook iyi anladım bunu. Avrupa'yı Amerika'yı geçtim Çin'den Hindistan'dan kutlayan oldu. Waauuuww ne çok insana dokunmuşum arkadaşım. Ne güzel bi duygu klapppp
Şimdi olay şu, hücrelerimiz alkole karşı aşırı geçirgen. Bu meret de suyla taşınıyo içimizde. Önüne gelen hücreye selam abi ben geldim diye giriyo. Arkadaş mide ve ince bağırsaktan geçip dağılıyor. Aslında ne kadar yersen o kadar süzülüyor. Biz yedik mi? Çok değil... Çin Seddi, Çılgın Karides, Yeşil Mantılar bi kaç da sushi... ahh bee ahaha.. Ama bir şekilde vücuda giren tüm alkol dağılıyo hücrelere bebiş. Alkolün uaklaşık %91'ini karaciğer hallediyor, bir kısmı da sıvı atık, nefes ve ter olarak bedeni terk eyiliyor. Ay işte o da berbat kokuyor yaaa iiyykkk. Bak içmemek için bir neden daha. Standart bir işkinin 1/3'ünün bertarafı için yaklaşık bir saat gerekiyor. Ayılmak içinse daha uzun... Yorgunluk yapıyor. Öküz gibi içitysen ertesi gün hala kanında alkol ya da alkolünda kan oluyor o sana bağlı ne kadar içtin artık. Ay zehir yaa nihayetinde. Benim rutinim belli arkadaşım 40 yılda bir bir hadi bilemedin iki kadeh blush, zel gecelerde de Vodka meyve suyu falan. Absolute içtik, ben şahsen Grey Goose tercih ederim. Ama orda yoktu, kendin götürmeye kalksan arıza çıkartıcaklar. İstanbul gece hayatı da herkesi alkolik etmek üzere kurulmuş Herife içmiicez diyoruz o zaman iki stand açalım normalde 3 olması gerekiyodu diyo. Pardon sen kimi fuckıyosun kaç haneli o hesap tövbeeee.... Alkol ve evil etkileri hakında biraz bilgi burda var. Bence birazcık bakmak tiksinmek için yeterli. İştiğim iki kadeh çektiğim eziyet nedir be kardeşiiimmmm.

Abarttım evet olabilir ama şu an yeşilay'ın kalbi gibiyim. 
Gelecek hafta Pazar günü Belgrad ormanındayız efendim ilk Geyik koşumuz hihihih. Garibim bir 4k / bir gün şu ukalalığım başıma iş açacak. 4 k da nedir peeh ısınmaya 6 k koşuyorum beğğnn de hah kazın ayağı öyle değil işte. Bu sefer patikalar çamurlar piuuuww bir parkur. Allah SquatDelisi ve FitnessDelisi'ne akıl fikir versin. İki kız kırdık kafayı koşucaz. En iyisi de şu dünya kadar koşu var önümüzde ben zemzem shot bile rüuaöda göremem yaza kadar bu da alkol alamam, vücudum daha da taşşş olacak demek. Kapiş? Çünkü alkolün en azında selülüt yaptığı, hayyvan gibi yağlandırdığı ve kilo aldırdığını bilmeyen varsa kapasın gitsin dükkanı :)

İstediğin bacak bu olamaz bebeğim yaaa olamaz yani iyyykkk kurtulduğuma çok seviniyorum çatladım bittim çok çalıştım ama bend eyok yoks sen hala gadshasfahstfdahdtsfta


Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder