Sayfalar

3 Mart 2014 Pazartesi

Heycanlı haftasonu notları ve yeni Fit planlar

Yeni yeni heycanlar yuppiiii diye bağırıp zıplayıp patileri yanda vurmak istiyor insan. Pazartesi sabah sabah ne yedin de bu enerji diye sorana, tam tahıllı ekmek iki dilim, yağsz beyaz peynir, blazamiko, nar ekşisi, limon ve sızma zeytinyağı (0 derce) soslu zeytin olarak yanıt verir. Kahvemi bile henüz içmediğimi şu anda kahve makinasından gelen muhteşem kokuya dayanamadığımı arz ederim efendim. Ha bi  de muz yedim. Dün de zorunluluktan uzun uzun uyuyunca hal böyle oldu.

Neler oldu da ben heycanlıyım? Bir kere kutlu doğum haftam başladı. Yes cuma benim börtdeyim ilk hediyelerim bile geldi. ayrıca her sene ben Almanya'da olurdum, bu sene ilgili etkinlik iptal edildi gidemedim, Almanya bana geldi. Ne seveni var bu FitnessDelisinin deliyim hoşum ama bak bi milyon sevgi baloncuğu.

Şubat ayını güzellikle kapadık, iki adet koşu organizasyonuna kaydımızı yaptık, otelimizi uçağımızı hallettik. 27 Nisan 2014 Pazar günü Bodrum Bodrum'da Global Run etkinliğinde koşacağız. 15 k efendim arz ederiiimm. Etkinliğe katılım için ödenen kayıt ücretlerinin TAMAMI Toplum Gönüllüleri Vakfı'na gidecek.E ben de Adım Adım üyeliğim üzerinden Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği yararına koşacağım. Yaşasın sosyal sorumluluk yaşasın 15 Kilometre. Ertesi Hafta ise 4 Mayıs Pazar günü gene kendi bağışlarımı toplayacağım ama bir yandan da Wings for Life için koşacağım Alanya koşusu mevcut. Detayları zamanı gelince veririz. Bitmeyecek organizayonlar tabi burada. Fakay ciddi hazırlık gerek bu da aşikar.

Ne yapıyoruz bu durumda; bol antrenman. 10 Mayıs'ta da Bozcaada'da 21 k mı denesek diye bir dürtüldük. Allah bizi davul edecek orası da belli. SquatDelisi ve ben bu yola baş koyduk. Kendisi Runtalya'da da başarılı bir şekilde koştu (kayıtları kaçıran be ise İstanbul'da öyle yani...). Çarşamba akşamı ne supplemet kullanılacak, vücut nasıl hazırlanılacak, hız ve dayanıklılık koşu antremanı planı yapılacak tüm bunlar bit bit detaylandırılacak. Uyku zamanından gazlama playlistine kadar tüm detaylar aklımda. PowerGellerden haftasonu idmanlarını nasıl yapsak'a kadar milyon bilgi topluyorum. Tandem idman yapıcak olmak harika bir şey hem arada hafif rekabet olacak hem de birimiz düştüğünde diğeri gazlayacak. Bu kızlardan korkun derim ben nıhahahah.
Ussain Bolt'tan neyim eksik benim o da havuzda koşu antrenamnalrı yapıyormuş. Ben de yapıcam işte daha kuvvetli koşu için daha yüksek dayanıklılık daha kuvvetli bacaklar
Kuşum Cuma akşamı güzle bir deneyim yaşayarak Personal Training aldı. Uykuya ayırdığı zamanı öğrenince trainer bayağı bir azarlamış bunu. Bu da paparayı yemiş hemen bana da söyledi uyu diye. Ben zaten uyuyorum; gece ayrı uyuyorum, Narnia'da olan ofisime gelip giderken yolda ayrı uyuyorum. Oooh ne rüyaar ne rüyalar. İstediğin kadar ağır çalış yeteri kadar uyumazsan bütün o veridğin emekler boşua gider bir de sakatlanırsın demiş buna trainer. Kulağımızdan küpe olarak eksik etmiyouz. UYKU ŞART DİNLENME MECBURİ KASLAR GLİŞSİN YENLİENSİN yoksa SAKAATLANIIIIRRSIIIINNNNN.






Cumartesi günü bir Ironan Patlattık. Kendimle gurur duydum. Ne kadar da duyabilirim oley oley. Arkamdaki çocuklar 2 saatin sonunda gelip yaa biz senin ağırlıkları görüp kullandığımız ağırlıktan utandık eklesek mi acaba dedik dediler. Haftaya arttırıcaklar. Ama ben çok sevindimm. Ya hu parmak kadar kızım benim ağırlıkların muhabbeti mi dönüyo:) Ayrıca şekerim kuvvetinden spinningine karnına stretchingine kadar yemeden yapıyorum iki saat. Hele bir hareketi yiyim Mehmet Ali Hoca beni mangala atar közler derimi yüzer NET. Bu arada spinning esnasında 5 level aşağıda kesinlikle rpm koordinasyonsuz ağıznda sakızla yanımda çevirmeyen kız grubu gelmeyin abi bi daha valalhi iyi insanlarsınız da siz o sakızları patlattıkça asabım ve konsantrasyonumbozuldu. Spor yapacaksak yapalım. Yoksa dışarısı kıyamet kadar cafe... Bir de bana gelip nasıl yere avuçlarını yapıştırıyorsun sorusunun yantı da ben çoook yoga yapıyorum esneğim :) sen de yap uzasın kasların bak ne güzel missss :)

Bir Pallas Athene, Bir Minerva'yım adeta daha da güçleniyprum kuvvetleniyorum. hahayytt 

Nazar boncuğu Nazar Boncuğu!!! Ben ki kendine dünyalar kadar dikkat eden bu uğurda deliren ben bile dün bayıldım. Ay off çok iğrençç biliyorum. Almanya'dan Japonum gelmişti zaten, Japonum'la Cumartesi akşamı kahveli dedikodulu bir buluşma gerçekleştirdik. Kendisinin bna getiriği taröletlerin çileklerini yedim şimdi allah için. Bir de Gök ailesi Heidelberg'den kalkıp taaa bana geldi ama ben nasıl sevinmem. Hep beraber mutlu mesut brunch'ımzı yaparken, bu arada Grand Hyatt'ta çok güzel sağlıklı brunch yapabilirsiniz. Ağır yiyeceklerle hayatı cehenneme çevirmek yerine hafif, sağlıklı bir menü sunmuşlar. Hain tatlılar tabi ki var ve muhteşem görünüyor fakat dipte hahaha mesela Çırağan'daki gibi ortalıkta değil için gitmiyor. Ayrıca korkunç hesaplı aklım durdu. Sanırım vücut biraz yorulmuş, bi baktım gözlerim kararıyo aha bi dünya dönüyo ama pek sevimsizce. hemen eve attım kendmi misafirlerimden özür dileyip ve günün kalanını uyuyarak geçirdim. Öyle huzurlu uyku değil canım resmen boynumda kolyem ayağımda penti çorabımla uyudum. Vücuda da iyi bakıyorum neden oldu bilmiyorum. Bir nazar var kem gözlü biri nazar etti Deliniz'e telekinezik planlar dönüyo üstümde. İmdaaaaakkkkk :p

Her türlü nazardan itinayla korunmam için her daim yanımda bu ikisi :) 

Bugün trstım gene dinlenmedeyim. Bir iki iş var halledilecek. Ayrıca okunacak çok makale var, Mehmet Ali Hoca'ya sorulcak çok soru var Çarşamba plan çıkacak ön çalışmayı ciddi tutmak şart!!!

Sevgiyle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder