Sayfalar

18 Mart 2014 Salı

Bikini mi dedin?

Fitnness denilen melunetin canlarım 3 adet bacağı vardır (dirty espri yapanın gözünün yaşına bakmam burda)

Odağı canlı tutma amacı ile olayı Bar Rafaeli ile açıyorum. BAR RAFAELI önemli!
Eğer sen bu yola baş koyduysan, hangi sporu yapıyor olursan yap, bu üç sütunun üzerine kuruyorsun platformunu. Şimdi eğer sen bir laz müteahhit değilsen sağlam temele oturtur sağlam kurarsın platformunu. Değil mi bebişim. Malum deprem bölgesi.... Heryer yiyecek içecek zevk sefa kalori yağ alkol aauuuwww kuşum aauuwww fit olmak senin neyine :) demiyoruz platformu sağlam kuruyoruz.

1- Cardio: Bu aralar en çok duyduyğum şey şu; ay ben cardio yapamam sadece Pliates yapsam kilo veremez miyim? Şimdi gülüm bakıver bak bana bana odaklan hah tamam! Ben ne diyetisyenim ne spor hocası ne yaşam koçu benimle ne pazarlık yapıyorsun. Ben sadece bu işe kendimi adadım, okudum okudum okudum sordum sordum ve heryerde aynı yanıtı aldım. O yağları eriteceksen bebeğim o popoyu kaldıracaksın. O popo koşacak, yürüyecek yüzecek bisiklete binecek. Bi de şeye bayılıyorum ay spor zengin işii ben o kadar para veremeeeeem. Verme, git ormana parka sahile koş yürü o da mı olmadı bak sana özel kampanya aç youtubedan kedi videosu yerine mezdekeyi şakkır şakır oyna. Cardionun alası. Benim zamanım yooook; yemeğe bulmuşsun bebeğim zaman, günde 4 saat boş boş televizyona bakacağına git hareket et açık havada. Yerken iyi, sonra plaja gidince bana ters ters bak kendini mumya gibi pareoya sar. Bi de yanındaki sumocudan bozma tellak kılıklı adamlar kıskanan var (bakma oraya Lütfü bakma dedimmm, bırak baskın şekerim yaa ben ona zaten bakmam) Peeeh... Yalnız FitnessDelisi acı söyler 2014 yazını da ıskaladın yavrru kuşum. 2015'e İnşallah cnm yaaaa (Kondisyon yalanını hele hiç yemem, açılan bi şey kondisyon)

İşte bu kalp (elini yumruk yap hah işte o kadar olan) kalp çarpsınnn, pompalasın kanı wuhuuuu mühteşem adrenlin seratonin :)))

2- Kuvvet: Aaa sen halter mi çalışıyosuuuuunnnn aman çok çalışma (bunu bana söyleyenin selülitleirni taytından net bir şekilde görebiliyoruz arkadaşlar) ben öyle kaslı sevmiyoruuuummm (nasıl seviyosun cicim lop lop mu, ha bi de be zaten senin için yapıyorum ya, yani sen beğenmiyosan bırakırım bu işleri benim hayalim hep 42 beden bir kızın sevgili olmak az kaslı ama, tövbeee) ay erkek gibiiii (yok bebeiğim benim testesteronum yok o kadar o kaslar bende çıkmaz, ama sen o sakalı bıyığı aldırsan iyi edersin). Anlasan artık kas enerji harcar durduğun yerde kalori harcayacaksın be kadın, herkül olmuyosun bi şey olmuyosun ama durduğun yerde daha çok kalori. Ayrıca Brezilyalı bikini mankeni vücuduna sahip olmak için Bonus'u (olayın bonusunu düşün manyak bi şey kendi kim bilir nasıl muhteşemdir di mi)
Kaslarım olmadan asssssslllaaaaaa

3- Esneme: Uzuuuun sağlıklıııı kaslar, az laktik asit, sağlıklı eklemler. İşte bu harika. Sabahları uyanıyosun yatakta koca bir X gibi yatarken off be diysoun ŞÜKÜR BEEEE. Bir de ay ben yapamam var; don lastiği gibi bebişim kaslar çekiyosun uzuyo çekiyosun uzuyo sonra biz Spargat yaparken ağlama karşıdan heh. (Açma -Germe ne güldüm yaaa)

İşte ben de kendimi ayyynen böyle hissediyorum sorusu olan var mı? yok güzel susun :) 

Bu üç temeli oturt,ruhun da zaten o işin içindeyse 2015'e bikini senin! Bu sene yalnız lütfen rica edicem O fışkıran yağlarla almiim bebeişim seni kırmızı neonlu falan üçgen bikinileirn içinde görmeyelim yani. Zaten firmalarda hata 42 beden bikini mi olur anasını satiiim.



Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder