Sayfalar

24 Mart 2014 Pazartesi

İnce ayar (beni sanayiye rot balansa)

Yavru kuşlar, pamuk şekerleri!

Öncelikle 7 Mart'ta olan doğumgünüm için beni hala hediye yağmuruna boğan süppppper arkadaşlarıma on yüz milyon kucak öpücük ve kalp yollarım :) (blog benim değil mi gülüm bunu da yazıyorum buraya)



Milletçe manyak manyak bir gündemin içinde kısılı kaldığımız için toplu olarak gergin anlar yaşıyoruz doğru. Ama stres hakikaten iyi bir şey değil. Ne vücuda ne ruha yararı var. Saçın matlaşır, cildin donuklaşır, 1001 hastalık çıkar mazallah ay çok rezil bi iş. Akli dengen mahvolur karamsar falan olursun. Oysa bak bahar burda (kar kış kayak sezonu göremeden kış geçirdik, yağmur bileyağmadı ama bak bahar, sevdin mi? o artık senin) Bülbüller cısstak cıssstak diye ötmeye başladılar, hava daha ılıman (tamam kışın da soğuk değildi, sadece ben ne zaman outdoor koşsam Nuh Tufanı koptu, bir de arabamı yıkatsam). Yani kısca baharın gelişi şu demek :) YAZA AZZ KALDIIIIII!!!!! Aramızdaki ucuzculara seleniyorum, erken rezervasyon yapmayı, kış sezounda bikiniyi kapmayı biliyosun, gene 40 bedense o bikini bence onu ofis panona as ve bakarak ben nerde yanlış yaptım diye düşün!!!

Bikini mi dedin????
Dünyanın acayip döndüğü şu hafta başında biraz da moral verme amaçlı olarak sözüm şudur; Kilo verilen bir şey kuzum. Valla kiloyu hiç dert etme. Kendini adamaya hazır olduğun anla o istediğin kiloya indiğin an arasında geçen süre inan bana kısacık geliyor.

Yazarlığını yaptığım (bunlar diil tembel diilim ben yenilerini yazıyorum) www.golkralicaesi.com web sitiesinde yazılarıma öfkeli tepkile rgeliyormuş Senin yazarın kim oluyo da böyle ukkelaa ukeelaaa konuşuyo falan. Ben ne spor hocasıyım ne beslenme uzmanı, sadece kendimi adadım ve hayatımı değiştirdim. Bu blog'un amacı da akıl değil ilham vermek. O ukalalara bı zevki vermem cahillerin sandığı kulvarda değilim. En sol kulvardayım ama sevdiğim ortada olmak. Çünkü dün yüzerken duvara çarptım da sol kulvara biraz kırgınım. Evet ben ki balık gibi yüzerim tekniğim de iyidir (ENKA yaz okulu hocası - ama 10000 sene öncenin hocasıydı - Yaman Hoca'dan öğrendim ben yüzmeyi, biz tabi 5-6-7 yaşında falanız böyle pis velet hallerimiz, Yaman Hoca da Tarık Tarcan'ın başka türlüsü, e o yıllarda Tarık Tarcan feci Jön falan. Hepimiz aşığız, böyle gözüne giricez ya allaaaah nasıl yüzüyoruz denizkızları. Kafalar sütlaçmış bayağı. Sağ olsun bana çok güzel yüzme öğretti senelerce öğrencisiydim yanız bi şu  balıklama atlamayı öğrenemedim hala semender gibi yapışıyorum suya - görneler unutamıyor, gülmekten de yarılıyorlar -, çok aşık değilmişim ben demek ki).

Neden ben taktım bu aralar deli gibi cardio yapıyorum? Asıl mesele bu. Çünkü bebiş çok yağın varsa yakmak kolay. Vallahi billahi kolay. Yaktım kendimden biliyorum. Şimdi ince ayar (fine tuning) zamanı. O işte zor. Cardiona dikkat edecekesin, yediğine içtiğine uyuduğuna kuvvet idmanına. Şimdi bayağı zor.
Merhaba ben FitnessDelisi, karnımdaki bir kaç milimetrelik yağ tabakasıyla kavga etmek en büyük hobim

Peki al sana deneyim; Şimdi herkesin vücut metabolizma falan zaten farklı orda OK'iz de... bazı bölgeler hakikaten gitmiyo da gitmiyo be kardeşim (kahrolusn bağğğzı yağ kütleleri). Bir o iki bacağın iç tarafında en üste bıngıldayan kütleler (benimkiler 1 senede anca yok oldu pislikler), love handle da denen o yan yağlar, valla hiç şirin göstermeye çalışmasın kimse bence eteğin şortun pantolonun kenarından fırlaması hakikaten iğrenç, ve hepimizin başının belası karın böööğğğkk.

Ne yapmam gerekiyor? Bol uyumalı, daha çok cardio yapmalı daha düzenli çalışmalı, daha değişik şeyler denemeli, daha temiz yemeliyim. Bu kapsamda Cumartesi günü 3000 metre Kürek çektim. Değerli sayın bir tanecik kıymetli Hazreti Mehmet Ali Hoca'mız eşliğindeki kürek maceramız, son 400 metrede falan çığlıklarımızla son buldu. Şöyle, ben zaten pek beceremedim. Neden çünkü tekniğim oturmadı. Ama sırtım hala ağrıyor, kalçamdan bahsetmiyorum, çünkü bölgedeki hissiyatı kaybedince, bir süre kendisinden haber alınamadı. Sonra baktım kas ağrısı yoğun sağanak yağışlı, hah dedim kaçmamış burda popom. Çok sevindim. Ne yapıcam? daha çok kürek... Ben bunu haftalık programıma entegre ederim şimdi. Çünkü son bitirenlerden olmak hiç hoş değildi alışık diilim buna ben.

Yeni yaşımdan beklentim kürek mahkumu olmak değildi ama ne yapalım o da oldu...
Yağ oranı azaldıkça manyaklaşıyor bu da şahsi tespitim. Gitmiicem de gitmiicem ben inadıyla yapışıyor vücuda. Ama ben de FitnessDelisi isem o karındaki minik yağ şeysini darmaduman ederim. Kendimden biliyorum ciddi manyağım bu konuda.

Peki yağ oranın yüksekse ne yapacaksın? Bebişim olay kolay. Bir kere mental olarak işin içine girecek, hedefe kitleneceksin. Cardo kuvvet dengeni iyi kuracak, o programdan çıkmiicaksın. Hayır Berkecan'la Tektekçi'ye, Nazlısu ile Gaspar'a, Ela ile DJ bilmemne'ye gtimiiceksin. Alkol ve proses edilmiş gıdalardan özellikle uzak duracaksın. 4 ay evde oturunca dünyanın sonu gelmiyor. Ayrıca senin yeni hayat stiline uygun arkadaşlarınla takılacaksın, sol omzundaki şeytanın sana vırvırlanmasına izin vermiiceksin. Kimse vazgeçilmez değil ve herşeyin bir alternatifi var. Yani çikolata yemek zorunda değilsin. Vücusunu dinleyeceksin veeeee bunları acil yapmaya başlarsan sen de belki 2014 yaz bikini sezonunu yakalayabileceksin.

Bunu istemiiiyoooruuuuuzzzzz (bende bu kadar yok sen kendine bak ve karar ver mesel)

Soru var mı?

Bu haftaki programımı iletirim o zaman :)

Pazartesi: OFF
Salı: Yoga (Dynamic Vinyasa) - Oryantal (Canım arkadaşım bir tanecik Murat Hocam beni doğumgünü yemeğine çıkartıcak ayrıca)
Çarşamba: 10 k koşu (treadmill) + Bacak + 3000 m kürek
Perşembe: Oy ve Ötesi Sandık eğitimi
Cuma: Cardio (koşu) + Üst Vücut + Aerobic (kalçalar baldırlar parlasın) belki Vinyasa Yoga (ruhum gerildi ruhumu esnetmem gerek)
Cumartesi: Ironman Training + yüzme
Pazar: Sandık Görevlisi Beylikdüzü (Beşiktaş'tan Beylikdüzü'ne gitmek benim için ayrı bir onur oldu yaw)

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder