Sayfalar

12 Mart 2014 Çarşamba

Keyifsiz bir Virüs

Virüs dedi. Virüs pislik virüs kışşt giitt....
Bir doktora gittim soğuk lagınlığı başlangıcı teşhisi ile beni okyanus suyu (ki kullanamıyorum o şeyi ben, kocaman Dramalı burnumu yaptırsam nasıl kullanıcam o yüzden yaptırmıyorum, yoksa bi rhinoplasti ne giderdi şimdi beee) multivitamin ve aspirin ile yolladı. Yetmedi tabi olmadı o iş. Bu arada Doktor Hanım bana egzersiz ve beslenme planı sorunca be afallayıp ma siz doktor ben mühendis benim size sormam gerekmiyo mu diyiverdim. Patavatsızıım, kaçsana kibarca ortamdan. YOOOK

Wilhelm BUsch: Small but Stubborn aynı ben pek mini değilim ama inadım inat hele bi de hastaysam hiç çekilmiyorum o şeker gibi FitnessDelisi gidiyor yerine bir gözüdönmüş manyak geliyor mız mız mııızz kendimden nefret ediyorum bazen be iiiyyy
İnadım inat ben akşam spora gittim, kıpırdayamıyosun bee Deli Gym senin neyine! Sauna duş sonra bayılarak uyu. İşte bunlar hep hırs. Törpüleyemedim o hırsı. Hayatın her alanından nerdeyse sildim, burda kaldı. Salı sabah kötü haberlerle uyan, tam da günü karakola git pasaport süresi uzat (polis görmek istemiyorum yemin ederim) hazır dedim şehirdeyim kendid doktoruma gideyim. Attım kendimi Fulya'ya uzay mekiği kılıklı hastaneye. Adam 12 yaşımdan beri doktorum bi 5000 yıldır falan elindeyim. Gözeneğime kadar biliyo haliyle. Bana dedi ki;

Soğuk algınlığı başlangıcı diye bir şey yoktur, soğuk algınlığı ya vardır ya yoktur senin VAR!
Kış hastalıkları virütiktir, yaz hastalıkları bakteriyeldir. Sendeki durum virüs (iiyyy pislik şey)
Sağ bademciin olmuş karpuz kadar
Bol bol dinlen büttün gün denizanası taklidi yaptım ben de
Performansın düşmesin diye hafif spor yap ama sakın vücudu yorma (burada bazı sorunlarım oldu benim şimdi ben biraz az bi parça psikoat gibi çalışıyorum ya, normale insem nasıl olur dedim olmadı o iş, akşam hafif bir yoga seansı yaptım kendi kafama göre öncesinde de %6 eğimle 6km/h hızla bir 45 dk yürüdüm. o kadar sonrası gene sauna gene Dujjjj 700 Dolares)



Pazara kadar nasıl iyi olacağım sorusu manidar, Pazar Geyik koşacağım 4k, ama patika koşusu pistte 6k gibi düşün dediler. Düşünemiyorum şu an. Gözlerimin içi ağrıyo be ama yok benim bünyem kuvvetli benim bünyem bir dişi herkül benim bünyem Pallas Athene. Yenrim bu virüsü ben. Doktorum da dedi herşey bağışıklık. Benim vücuduma iyi bakılıyor (taking care anlamında bakılmak :) ) et süt balık tavuk kırmızı et faydalı yağlar svı lif gerektiği kadar şeker bile veriyorum daha ne yapiim. Egzersizse alasını yapıyo, stresse dünyayı takmam ki ben, hem benim ne derdim olacak be dünyada dert yapsam nankörün dik alasıyım peeeh. E bunun saunası buharı peelingi kremi yok parfümü bakımı devamlı yapılıyo. Ruhum da gayet sağlam. Bir milyon arkadaşım var bana bayılıyorlar ben de hepsini tek tek mıncıklayarak seviyorum öyele yakınız. Ne derim var uleyn benim. Ben ki domuz gribini sırf beslenmeyle atlattım bu 5. sınıf varoş virüse mi pabuç bırkaıcam! Hiç sanmıyorum. Yarın iyi oldum yazısı ile karşınızdayım inşallah şimdi kendimi besiye çekmek gerekiyor :)

Benimki de savaş, ben de ne çekiyorum be ama ben de zafere ulaşıcam!
Bu arada kooorrrkunç başağrım dün akşam mini yoga seansımın sonunda ufak bir headstand yapmanın sonucu olarak azaldı hatta geçti afferim bana. Yoganın şifası muhteeşem bi şey :)

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder