Sayfalar

7 Mart 2014 Cuma

Heepi Böörtdeey tuu miiiiiii, al sana fit kıza hediye fikirleri :)

Efendim bir deli kolay yetişmiyor. Bugün benim HepiBörtdeyimmmm bir Deli'nin hem de hiiç kolay yetişmeyen bir delinin dünyaya teşrifi. Bu sene en çok şu Monolog'a şahit oldum hediye mevzuunda;

- Ne istersin ne aliim sana? Gerçi xxx almayı düşündüm, sende vardır da, ya yok ben sana sporla ilgili bi şey aliim ne aliim? Ne istersin ne kullanıyosun?

xxx yerine herşeyi koyabilirsiniz, şu anda kadar duyduklarımdan bazıları içimi yaktı (LV dedi, ay al canm LV bana ben LV çok severim, ama alma yaa kıyamam Türkiye'de iyice geçiriyolar alırım ben alırım Champs Elysees 101'den :) tax free mi yaparım misss) TOD's çanta önren patronuma AirMax FlyKnit cevabını yapıştırdım, umarım kovulmam. Ayıp bee ayıppp insan böyle dan diye söyler mi - gerçi ben dan diye de söylemedim maille link attım bi de dedim ki Nike'ın kalıpları dar 39 almayın 40 olsun, umarım kovulmam işimi seviyorum. Yuh bana. O xxx'n yerine mücevher, Beymen Vakko'dan hediye çeki falan da teklif edildi. Madem öyle alın size fit kıza hediye rehberi;



1 - Nike'dan hediye çeki: İster 50 Lira ister 5.0000 Lira. Hiç farketmez. Mutlu eder. Her zaman Nike'dan alacak bir şeyimiz var.

2- Underarmour, LuluLemon gibi Türkiye'de bulunmayan markaların ürünleri. Ayyy çok havalı kuşum yaaa vallahi , bir de emek var. (S benim bedenim S ya da sayıyla 36 :)  XS de olur ama S daha iyi bazı kalıplar dar olmadı benim Terzi Necla Abla var ben daralttırırım)

3 - Yüzücü seti, yoga seti, eldivenler, tozluklar :) Her türlü aksesuar :)

4- Koşuculara koşu kemeri çantası bak nasıl makbule geçer bi bilsen :))

5- D&R Hediye çeki: Çünkü okumak güzeldir. Okunacak bir dünya anatomi yoga diyet besin koşu ve bir sürü herşeyin kitabı var (şahsen benim favorim Kuzey Avrupa - İskandinav polisiyesi, çok alakalı değil bi diye söyleidm. Bir Indiradasson, Dahl, Mankell, Sygurdardottir, Laeckberg falan beni kopartıyo)



6- GNC Hediye çeki: Creatine olsun, powder olsun protein bar olsun :) Sen çeki ver ben alırım. Şimdi sen ne bilecen ben hangi supplementi kullanıyorum. Bi de yarışlar geliyo Power Geller falan yükliicem. Uğraşma inciğim cinciğim çok benim.

7- Spor kulübü üyeliği, hadi bakalım güveniyosan (bunu genelde aile ile hallediyorum ben aa yılbaşı hediyesi ne istersin, güveniyosan buyur Kanyon Mac'teyim :P)

8 - Spor yaparken müziği bize getirecek herşey. Cep telefonu kabından tut ipodlara kadar, iTunes hediye çeklerine kadar. Müzik candır. Şahsen mesela beni en kopartacak çey bir kaç GBLık bir USB içinde miss gibi taptaze playlistler hem bedava hem de beni ciddi kopartır etkiler alııır götürür yani.



9- Bağış topluyorum ya ben koşa koşa, bana hediye almasan da Türkiye Omuilik Felçlileri Derneği için koşuyorum. Bana haber bile vermesen olur ne önemi var, bağış yap olamz mı?

10- En sevdiğim çiçek Beyaz Orkide, sonra bana gül yollayıp da diğer kezbanların veridiği tepkiyi vermemi bekleme. Madem bi iş yapacan incelikli yap :) webden kredi kartı numarası girerek rahmetli babam da yollar (tövbeeeee, yollamaz inşallah vallahi ondan bi şey gelse iflah olmam bi daha, 20 küsur yıl oldu olmaz heralde bu saatten sonra tövbeeee)



Beni sevin çok sevin çok şımartın o zaman çünkü ben sizi seviyorum. Tüm güzel dostlarım arkadaşlarım benim. Bu sene daha fit daha sıkı daa diri daha hızlı daha muhteşem olucaz.



Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder