Sayfalar

14 Mart 2014 Cuma

Karaya mı vuracaksın? Karar senin

Dün akşam gym'e gittim, giyinidm, yumurta beyazlarımı yedim hedef 1 saad cardio, üstü bacak üstü oryantal... Tam dolabımı kilitledim inicem artık bir kız. Aaa sen geçensenegörüştüğünamasonrakızlarınkıskanıpseninleküstüğükız değil misin? evet oyum tam da benim. Ayy ne kadar kilo vermişsin :) He verdim he. Ayy omuzların da ne geniiiiş. Ay kolların da çok kaslanmış. Tövbe bacım sayılırsın o zaman adonisimi hiç görme diicektim de hadi dedim demiiim.

Arkadaşım Mart bitti sayılır. haaaa 14'ünde ay mı bitermiş deme! Kredi kartı ekstrene bak, hesabında kalana bak. Bitmiş di mi oooyyy çok bimiş. Bitsin zaten Kutlu Doğum Ayı'm olmasına rağmen (bu arada hediye yağıyo hala arkadaşlar ne ettiniz çok mersilerden demetler, bu sene de iyi Chanel yaptı be esprimi tekrar ederim), çok güzek bir ay diil. Bu Mart'ı sevmedim seneye daha iyisini yapalım. Hah neyse Mart bitti, Nisan arada Tampon gelsin Mayıs, 19 dedin mi zaten deniz sezounu açılır, Alaçatı, Bodrum, Kemer, Kıbrıs ve muhtelif beach memleketlerinde giy bikiniyi uzan şezlonga yağla kendini (benim gibi yapma ben deep proffessional bronze falan takılıyorum kızartıyorum kendimi benim gibi yapma). 
Kızlara haste haset bahane bulma, çalış senin de olur

Evet canım BİKİNİİİİİİ bikini dedim eveeet BİİKİİİNİİİİİ. Nooldu bi sessizleştin. Esmanurla Latte keyfi bu da pastamız, Selinle şarap keyfi 2 kilo da peynir yedik, ben çok sosyalim spora gidicek vaktim yoooook, ay gym'e mi gidiyosunn ne sıkıcııı, onu ye bunu ye kıpırdama şimdi sen düşün canım. Ha bu arada ağustos böceği karınca olduk. Ben haftasonu sabbahın köründe kalkıp koşmaya giderken benimle dalga geçtin ya, ben de senin kurumak için astığın mayonu bikinini tekneye gerip Yunanistan'a doğru yol alırken seninle dalga geçicem. Bende posta pulu, sende tekne yelkeni. Hayat adil bebişim adil.... 

Şimdi yaza kadar hazır olmak istiyosan ne yapacaksın? Hızlı gelişim programı - aslında böyle bi şey yok, zaman alan işler bunlar ama yelkenli lafımdan sonra kırıldın sen bana. 

1- Realistik hedefler koy 42 bedensen 2 ayda 36ya inmeyi bekleme 40 bilemedin 38!
2- Sarımsak çayı onun suyu bunun çöpü gibi saçma salak kocakarı ilaçlarına bi ton para dökme bu işin temeli beslenme ve egzersiz.
3- Selülitlerinle bu sene de berabersiniz, bunu kabul et
4- Acil beslenme programı yap kendine, ya da diyetisyene git yaptır. Aç kalmadan, 5 grup besini de alarak, otlamadan... Proses edilmiş gıdalardan ve alkolden uzak dur. O bacağındakiler amze diil çünkü o yediklerinin yerleşip sana pis pis sırıtması
5- beslenme planına sadık kal. Ay şimdi kaçtı akşam yemem yok. İstiyorsan o zaman fedakarlık yapacaksın. Bu işler popo ister sende de maşallah bayağı var
6- Cardioooo o cardio yapılcaka aerobic veya anaerobic kondisyonuna göre haftada 3-4 hadi popolar kalksın (ay bebişim ormanda sahilde koşmak beleş, o da olmadı aç mezdeke'yi bir saat kan ter içinde kalana kadar göbek at)
7- Kuvvet egzersizi yapılacak, korkma Hulk olmazsın. O kadar yağla zaten şu an olamazsın, sonra da olamazsın. Haftada 3 en az! Hadi Pilates de yapsan olur bak onu da kabul ettim. (yabancı madde almadan kas oaranı arttırmaya çalışıyorum neler çektiğimi bilsen bu saçma düşünce bi daha gelmez sana da)
8- Uyu
9-YEMEEEEEEEEEEEEEEE

Karaya mı vuracaksın balina gibi yoksa salınacak mısın ceylan gibi :) 
al bu 9 emiri, uygula. Mayıs 20'de bir beden düşeceksin. İRADEEEE :) 

Hadi bakalım
Sevgiyle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder