Sayfalar

13 Mart 2014 Perşembe

Başlığı olmayan entry

İçim sıkkın, içim karanlık içim darlanıyor içime sığmıyorum.

15 yaşında bir çocuğun 16 kilo olup 269 günlük koma sonucunda melek olmasını kabul edemiyorum.

O'nun en sevdiği spor mutluluğa koşmaktı. O bir daha koşamayacak. İşkence gibi elindeki uçurtma ile koşarkanki resmine bakmak, twitter hesabına sevdiği kızın başkasını sevdiğini söylediğini yazmış. Masum, saf, biraz buruk bayağı kırgın ama öfkeli değil. Bana öyle geldi. Ya da ben öyle hissettim. Mert Cesur Atak annesini korumak için uykuya daldı.

Tüm bu şiddet tüm bu iğrençlik, tüm bu ağzından salyalar ellerinden kanlar akan rezil canavarlardan uzakta. Tüm bu gazın sisin kimyasalın ötesinde. Tüm bunların hepsinin ardında... O'nun ölümsüz olduğunu haykırıyor insanlar. O zaman O'nun gibi olucaz. Saf masum duru öfkeden arınmış vicdanlı... Kötü şeyler olmuyor mu? Oluyor çok oluyor her gün milyonlarca oluyor hem de... Zengin miydi hayır? Yakışıklı mıydı? Bilmem ben uyurken resimlerini gördüm çoğunlukla. Ama şu anda tanıdığımız en güzel çocuk o. Şu anda ülkemde en fazla sevilen çocuk... Demek ki sevilmek için gerekenler bunlar değilmiş.... Başka başka bir şeymiş...

Madem ölümsüz oldu diyorsun, o zaman yaşat! Masum ol, saf ol, yıllar önceki haline dön. Öfke, hırs, kızgınlık, o zaman o salyalı kanlı bağıranlardan ne farkın kalır? Bak vücut ne kadar kırılgan bak vücut ne kadar tutsak edici. Bak vücut ne kadar sen. Ruhun vücudun temiz olsun. Madem yaşatacaksın o zaman 14 yaşındaki haline döneceksin. Ruhun mu örselendi, geçer, hayat mı zor ama güzellikleri de var.

Gerçekten içimden daha fazla yazmak gelmiyor. Hem korkuyorum da... Hepimiz serseri mayınlar gibi dolaşıyoruz sokaklarda, ofislerde, her neredeysek oralarda. Birimiz diğerine çarpsa mini kıyametler kopuyor. Çok gerildik, çok yıprandık, çok hırpalandık, çok kötü şeyler oluyor. Kimsenin ne tahammülü kaldı ne sabrı ne isteği. Yanlış anlamaya o kadar meyilliyiz ki çünkü burnumuzda ilkel bir koku alma duyusu, hepimiz saldırıya hazırız. Hayır hayır... Ben bana saldırana da geri saldırmayacağım, örselensem de susacak ve duracağım. Sahip olunması gereken tek şey vicdan, o olunca olabileceğin tek şey var zaten o da İNSAN! Tırmandırmayacağım yükseltmeyeceğim. Sakin...

Sevgiyle... çünkü nefretle neler olduğunu yaşıyoruz o yüzden silmek gerek nefreti kelimeyi bile hatırlamamak sevgiyle hep... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder