Sayfalar

28 Mayıs 2014 Çarşamba

İlham Perisi ben, Su Perisi ben, pozitif olan hayat :)

Kocaman bir artı işaretine dönüştüm. İşim gücüm (evet ben bir yandan da çalışıyorum, hem de bayağı yoğun bir işim falan var - ay benim işlerim yoğun diyene kapak veriyim sabah kapağı, ha bir de işimle evim arası 60k bir de köprü var - saygılar o bahanelerinizi şimdi gene bi düşünün) ne diyodum ha, işim gücüm de bayağı yoğun hele de bu aralar. İş yapmaktan iş yapmaya vakit bulamıyorum. Ama pozitifim, yüzüyorum, sudayım, su hem faydalı hem zararlı, nasıl mı? Devamlı pedikür yaptırmak gerekiyor kuşum. Suda kütiküller hemen uzuyor. (Bakımlı kızlar gym'de daha da bakımlı olur bakımlıyız di mi? - parmaklarına bak ve hemen manükürcününe whatsapptan mesaj atıp RDV al)

Neden ben bu kadar mutluyum malum sakat bacağım ve karmaşık bir hal alan beslenme hesaplarım arasında bir insan neden bu kadar pozitif olur? (CANIM İSTİYOR) Çünkü amacıma ulaştım ve bu bana daha da fazla gayret verdi.

Happy Happy Happy (burası Ada, bahçede yoga sonrası yerde yuvarlanıyorum, çünkü ben aslında 2.5 yaşında bir kız çocuğuyum ve buna kimse itiraz edemez)
Amaç ne meşhur olmaktı, öyle olmak istesem ona göre yazardım, ne kitap çıkartmaktı (dandik çakma life coach ve diyetisyen FitnessDelisi - ay çok ayıp asla istemem böyle bir şey olmak) amaç ilham vermekti. Verdim ilham perisi oldum Şimdi daha da çok olucam, çünkü yapabiliyorum demek ki daha iyisini de yaparım :) Aşağıda ilham aln bir kaç örnek görelim :)

Meyveee, o artık koşucu, kendisini gece hayatından sıyırdım, alkol batağındna kurtardım (meyve bana kızma - ay lav sahne ışıkları on me), koşamıyordu üşeniyordu, laf aramızda hafif tembeldi. Ama o artık sabahları kalkıp koşan bir kız, o artık Cumartesi sabah erkenden kalkıp ormana sahile kendini vuran disiplin almış bir sporcu kendisi ile gururu duyuyorum :) Bu haftasonu Eskişehir'de ona bol şans :) İlk 10k'sını koşacak, beklentim büyük. Kuzenine beni anlatırken nasıl telefonda ona bağırdığımı, kavgalarımızı, hadi hadi hadi diye onu gazlamamı anlatırken gözlerim doldu alnından öpesim geldi. Az bağırmadım ona az tartışmadık ama bak hedef buymuş ay lav yuuuuu :) Ve sen oraya vardın seninle gurur duyuyorum en çok da şu an beni mutlu ediyor; ben ormanda koşmuşum sabah saatin körü Pazar insanlar daha yeni uyanır seninle telefondayız gene olaylar dedikodluar almış başını gitmiş, dolabı açtın bir yumurta varmış, bir yumurta bana ne yapsın ne alaka bir yumurta ne benim proteine ihtiyacım var dedin :) O an anladım geliyor Meyyve geliyoooor :)))

AzeriKızıexkomşum, kendisi ikinci bebeğini de doğurduktan sonra tombik olmuş. O taşınıp artık komşum olmadığındna beri görüşmüyoruz. Efendim kendisi Salı akşamı mesaj atıp FitnessDelisi okuyarak gaza gelip bebişe bakıcı bulup spor salonuna başlamış olması beni mutluluktan delirtti :) AzeriKızıexkomşum aylavyu her adımında yanındayım sen de bunu biliyorsunnnnnn :)

OperadakiHayalet (ismini beğenmeyecek ve benimle kavga edecek biliyorum), ben ilk bu yola çıktığımda benimle buluşup (Kanyon Kitchinette dün gibi aklımda Şubat 2013 gece ben spordan çıktım ben çay içtim o bira), ne işin var kızım deli misin yaa bırak al tatlı ye diyen adam, bana artık Gym fotoları atıyor, workout vine'ları yolluyor, hatta IronMan olmaktan bahsediyor. Wuhuuu beybiiii :) Enfekte ettim kendsini.

Bu örneklerin hepsi Salı akşamı üst üste gelince bu 3'ünü seçtim :) ama ilham verdiğim herkesi tanısam da tanımasam da çok seviyorum.

Bir kaç örneğim daha var ama yazı uzadı yaa, sıkılma valla yoksa benim çene maşallah.

ben mi ben yüzüorum bu ara :) büyük aksilik olmazsa haftaya ufak ufak başlarım, bir kaç haftaya büyük aşkım squat machine'e kavuşurum :) Dizimi soran, geçmiş olsun diyen, dua eden enerji gönderen herkese teşekkkürler. Hatta nazar edip bu hale gelemme neden olan kem gözlü(ler) (ki ben sizi biliyorum bebişim ay nov, forward ettiğiniz dedikodudan izlemelerine kadar yuh yani gözümün önünde, bir de beni her gördüğünüzde telefona sarılıp çaktırmadan resim çekip sağa sola yollamasanız benim raporumu vermeseniz, ya da yolayın biz eğlenip izliyoruz kankalarla- madem rapor veriyosunuz ben de destek veriim, maşa olma şekerim aracı olma, isteyen gelsin yüzü yok tabi o ayrı) ha neyse bu kem girlzzz iyi ki nazar etmiş, yüzme tekniğim bir gelişti bir manyaklaştı, ona neden oldu oh süper oldu. Uzun mesafe yüzmeye hazırlanıyorum şimdi :) Nazar etme ne olur gene bana yarıyo hep bana yarıyor sen daha beter oluyorsun.

Devam edeceğim :)

Sevgiyle




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder