Sayfalar

5 Mayıs 2014 Pazartesi

Tutacak dilek bulamıyorum - herşey böylece kalsın

Her Osmanlı'nın bir Almanya'sı vardır. Biri savaşa girince öbürünün de otomatik beraber girdiği. Benim EceHatun'um ve SquatDeli'm var.(Kimse alınmasın onlarkendilerini bilirlerin 300 spartalısının en başı da benim gene) Cumartesi günü iyilik peşinde koşanlar komünitesi Adım Adım geleneksel her ayın ilk Cumartesisi hareket et yarışını yaptı. Ben de ilk defa koştum, SquatDelisi MBA perişanı olduğu için bu seferlik yoktu, ben de onun için de koştum - yorgun olmasam 30 dakika altı koşacaktım, 7 Haziran'a inşallah - bu durumda bizler 3. olduk efendim. Tebriği kutlamayı havai fişekleri falan kabulleri başlamıştır (şampanya 10 Mayıs 2014 saat 17:00'den sonra vücutlar recovery'ye girince kisses)

Yaz modası: Uyan canım yaz geliyor sadece kadınlar değil erkeklere de geliyor, göbekli sarkık pörsük olmuyoruz, öyle isek rica ederim yaza evden katılın dolanmayın ortalıkta, bakınız burda ne var :)

Genel olarak durum şu, hayat sana gelen değil senin onunla ne yaptığın. Vallahi bak. Egonu çıkart, koy kenara bak nasıl her şey güzel oluyor. Mesela senin haftasonun 2 gün sürdü benimki daha uzundu ikimiz de Cuma başladık ve az önce bitirdik. (Pazartesi bugün sendromu olanlar varmş - Allah kabul etsin).

Cuma: İlk desteksiz headstandim! Vatana millete insaniyete hayırlı olsun. Kimsye bir faydası yok tabi olay benim olayım da, bana inanılmaz faydası var. Bir sene önce teleme peyniri olan karın kaslarım bugün vücudumun yarısının ağırlığını taşıyacak kıvamda. Bende o dinginlik var ki ters dönmüşken omurgam nerde boyum nerde o çizgi nerde hat nerde bilebiliyorum. Ulaşana kadar çok denedim çok düştüm çok kalçamla Şampanya Patlattım Buzprens(es)iyle çok güldük ama bak oldu. Cumartesi gene oldu acaba Cuma şanslı günüm müydü dedim, gene denedim aaa gene durdum:) Headstand neden önemli? Bedenen şifalı lenf drene eden, kalkış esnasında karın kaslarını duruşta core ve bacak kasları başta olmak üzere tüm bedeni çalıştıran bir postür. Şifalı; lenf drenajı makikeyle olmaz bununla olur bacaklardaki dolaşım uu beybiii  oluyor. yaırca bedenini tanıyorsun pozisyonlamayı tanıyorsun, yapamayacığın hiç bir şey kalmıyor. Şöyle oluyorsun: Sen de nesin beee ben başımın üzerinde duruyorum arkadaşım hah!

Hazır olmadan deneme, hazır olmadan bu hayatta hiç bir şey yapma eline yüzüne bulaştırırsın

Cumaretsi, 3. lük, oley, komünitenin bir parçası olmak oley! Koşu sonrası gidilen yerde kahvaltının ilk defa doğru gelmesi oley! Bizim servis kilitlemişliğimiz var ki menemen istedik omlet geldi. Çünkü benim menüm, 3 yumurtadan beyazpeynirli menemen o 3 yumurtanın sadece birinin sarısı olacak, diğer sarılara elveda! Yanında yulaf kepekli yoğurt, belki bir minnak bal, domates söğüş. Greyfurt suyu - herşeyden önce ve sonrasında da Sade Türk kahvesi yanında lokum olmasın istemem. Yulaf kepeği olmuyor genelede hiç bir yerde, yanımda taşıyorum - Vale'ye kriz yaşattım evet ama artık helal etsinler haklarını- ve fakat gene kuş yemimi mi o kuş mu yemliyeceksiniz sorusu bir geldi. Yazık bize de onlara da biz sayılı gramlı protein carb dengeli yemeğe savaştıkça bunlar kilitleniyor tuhaf geliyor. Sanki adama bana uzaylı budu kızart getir dedim.

Gece: Katy Perry şarkısı skinny dipping in the daark na na naaa, buz gibi sular, zindanlar masterlar, saklambaç oynayan kazık kadar insanlar, Guiseppem'i Amerika yolcusu etmek... konuşmayacağım bu konuda. Ama özet gibi bir şey de veriyim. Bu arada al sana dip not. Antioksidan can'dır. Antioksidan olmadan yaşama haftalık besin planını yaparken eklemeyi sakın unutma. Çilekler dutlar. Hatta biz kudurduk muhteşem peynirler, kavunlar, cevizler bademler (yediğimi içtiğimi sayıyorum diye okuyorsunuz bunları :) bir iki kadeh de kırmızı şarap (antioksidan ilaç niyetine doldur be saki). Hayyam şiirleri, Kervansaray maceraları, şarap ve kopuş konulu çalışmamız hakkında konuşmama yemini ettik - yazmama değil ama olmaz şimdi Türkiye buna hazır değil bebeğim :p



Pazar: Yeni projem var çok yakında :P DenizKızım oldu malum bahar kendisini yepyeniliyoruz.

Haftaya başlangıç: Muhteşem, Motivasyon level top! 4 güne nazaragelirsöyleyemembıktıknazardan ama ya burda okursunuz ya Fitness Magazin'de bilemem. Geri sayım DÖÖÖRRRTTTTT!!!! Fon müziğim aşağıda saygılar. Deli gibi işim gücüm var ama ben bağış mailleri listesi yapıyorum, alıcaz o akülü sandalyeyi eveeet eveeet, çünkü benim hayatımda herkes süper çünkü beni seviyolar, kendilerinie seviyolar ve hayata saygıları var. Bize kurşun işlemez çok duygusalım yerim kedimi.


Pazartesi cilt parlaması önerisi: Hareket et, delilikler yap, antioksidan ye. Bugün Hıdrellez, mutlaka kutla arın, temizlen, hayırlı dilekler dile, kendine saygı duy, bahar temizliği yap - bedeninde ve ruhunda.

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder