Sayfalar

30 Mayıs 2014 Cuma

Koşu parkurlarının Sindirellası'yım

Kafamda delisorularcuması

Dinlenmemin son 3 günü salı akşamı sahalardayım, 7 Haziran Cumartesi sabahı AdımAdım iyilik peşinde 6k koşucam. Biliyorum sinirim bozulacak, çünkü ne zamandır koşmadım düşmüştür benim performansım. Kuvvet konusnda aynı şeyi söyleyemem mesela. Kaslarım manyak gibi dinlendiği için ben deli gibi kuvvetlenmişimdir. Power work out is ma bitch! Kıvamında bir idman olacak. Bununla kalmam yeni yepyeni programımı da alıcam miss.

Her şey yeni ayakkabı ile başlar bu hayatta. Pardon Türk kadınıyım ben. Son paramı ayakkabıya verip ayın kalanını su ve ekmekle geçirebilecek kapasite var bende. Tanıdığım her kızda var gerçi Türk yabancı farketmiyor. Mevzu bahis ayakkabı ise dünya durur evren durur tanrılar Olimpos'tan iner.

Buna bakıp heyecanlanmayan kadın kadın değildir Mahmut abi'dir kaaveye götürün Okey falan oynasın 
Şu aralar büyük araştırma içindeyim. En doğru koşu ayakkabısına antenleri diktim arıyorum tarıyorum (ararım sorarım ararım seni heryerdeeeeee ıssız gecelerde.... / aklıma şimdi de tribün versiyonu takıldı rabbim sabır ver acil ver HD ver full ver hemen ver).
Kriterlerim neler?

1. Marka (sorry mevzu bahis spor malzemesi olunca biraz takıntılıyım, karşımda bana ceap verebilecek bir kurumsal yapı isteirm eğer bir terslik yaşarsam. Lovemark'ım Nike tabi ki, New Balance da seviyorum, mesela Adidas eeuurrrkkk oluyorum bir tane t-shirt aldım sauna gibi ben onunla nasıl koşayım zıplayayım nasıl? climacool değil fırın maşallah tropik bir clima yaratıyor, drifit öyle mi ha öyle mi? Değil dri fit apayrı çok güzel efil efil ben kalp drifit)

2. Ayakkabının amacı: Şekerim koşmaya Louboutin almıyoruz Pigalle ile koşmuyoruz ama evet onlara hepimiz aşığız. Bu bir yana her sporun ayrı destek mekanizmasına ihtiyacı var mevzu bahis koşu ise güzel bir destek vermesi gerek. Şoku emmesi gerek falan o yüzden amaca uygun dizayn edilmiş ona göre mühendisliği yapılmış patiler olası sakatlıkları engeller. Performanıs arttırır. Misal sen kramponla tenis oynar mısın?

3. Koşarken ayağın nasıl kıvrılıyor? Nasıl basıyorsun nereye biniyor yük ben topukçuyum mesela yanlış ama öyleyim çalışıyorum tekniğin üzerinde o ayrı. Asics (ki bu aralar çok sıcağım bu markaya beni pis tavladılar) çoook güzel bir guide yapmış al burdan bak.

4. Size does matter! Ayaklar şişer yani diyorum spor yaptıkça sen ne düşündün? Bak önemli ayrıntı. Ben şahsen bakıyorum 10k - 15 k öncesi ayağımla sonrasındaki fil ayağı arasında fark var yani. Eni boyu iyi otursun ama give him space tamam mı (ayağını diyorum)

5. Ayakkabı ağırsa sana uzun koşuda bayağı işkence edecektir. Bir de sen ağırsan bol desteğe ihtiyacın olabilir. Sadece şekille şemalle olmuyor bu işler. Her şeyin bir "ağırlığı" var.

6. Çorap: Vallhi önemli her çorabın kalınlığı aynı değil o yüzden sıkıştırır boşluk bırakır burkulur falan ben Nike DriFit çoraplarımla çok mutluyum o yüzden hep onunla denerim ayakkabıyı da. bak aklında olsun en çok hangi çorabı giyiyorsan onunla dene koşu ayakkabısı hassas mevzu.

7. Parkurun ne? Asfalt? Çamur? Doğa? Koşu bandı vallahi önemli. (5.0 freelerle uzun süre asfaltta koşunca ben bi acayip oldum ama herkesin bünye kendine) Parkura uygun malzeme candır.

8. yeni patiler senin minnak pati kanatların. Hızını performansını arttırmalı ve seni sakatlıktan korumalılar. Evet bence de fosorlu pembe olanlar çok şeker ama bacağımı da yolda bulmadım. Önce güvenlik. Burada Alman yanım devreye giriyor fonksiyonalite ilk diyor.

9. araştır: Bak mesela burada yüzlerce koşu ayakkabısını değerlendirmişler. Bence faydalı bence şeker ben okumaya gidiyorum / yalan çalışıcam işim var çok) ama okuuuuu



Sevgiyle



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder