Sayfalar

26 Mayıs 2014 Pazartesi

Rest day in kendi ayrı beslenmesi ayrı dert

Kilometrelerce koşabilirim, bir idmanda (totalde - karınca bile olsam olmuyor ağırlığımın 40 katı ne kadar yani - 59 x 40: 2360 - bir idmanda kaldırdığım kümlülatif bunun üstünde) tonlarca ağırlık kaldırabilirim, yüzebilirim, squat yapabilirim kürek çekebilirim. Bazen zorlanırım, bazen nefesim yetmez ama 10 saniye dururum, nefesimi düzenlerim, sonra devam ederim. Bu güne kadar (Ortaokul hazırlık sınıfından itibaren diyelim, çift lisanslı Amatör sporcuyuz biz de, hatta Master öğrencisi iken uzak diyarlarda bu işten para kazandığımız oldu çay gibi kaçak yollardan) hiç bir idmanı yarım bırakmadım, hiç bir yarışı maçı yarım bırakmadım. Hep sonuna kadar 110% minimum eforla verdim. Önce kafada yaptım mental oynadım / kaydım / koştum / kaldırdım - sonra bedenimle. Ondan benim sinirlerim çelik gibi canım ondan bana her şey vız gelir tırıs gider.... Gitmiyomuş

Salonda idman yapanlara bakarken ben (temsili)

Çoook büyük bir derdim var. Dizimin recovery süresi biraz uzun oldu, zorunlu dinlenmedeyim NADAS evresi - kendimi kesicem net. Herkes bacak idmanı, koşuları, ağırlıkları yeni prgramları sabah belgrad Ormanı falan filan anlatıyor, benim içim gidiyor. Ben tam dinlenme... yüzmüyorum bile - farkettim ki hırsımı havuzdan çıkartıyorum yüzerken bile bir hırs bir manyaklık efendime söyleyeyim bir göz dönmesi 1 saat 1,5 saat suda. Dizin iyileşmesi önemli. Hayatım kaydı yemin ederim yaslı ve karalar bağlamış haldeyim. (abarttım evet - görenler biliyor nerdeysem orası inim inim inliyor kahkahadan e napiiim)



Sıkıntı şurda; sen çalış çalış sonra bir anda dursun beden. Şimdi gıda yakıttır dedik ya. Bu beden de belli miktarda ve kalitede besini almaya alıştı. O zaman günde yakıyor 3000 civarı, şimdi düştü o tabi, bunu ben biliyorum ama benim vücut hala sağlam dizli besin miktarını istiyo e veremiyorum. Çiğ et yeinle karanlıkta çiğ et versen bu kadar asabi olmam heralde. Hırrrrrlayacak yer bulunca pek bi şen oluyorum (hatırlatırım haftada 2 oryantal de 0'a düştü). Sinirimi alan bir kaç kişi ve bir kaç şey var devamlı onlarlayım :) pamuk şeker gibiyim  - yersen.

Bu aşamada ben ne yiyorum, yağ yakıcılara devam. Karbonhidrat alımını azalttım. Bir günlük cheat day falan değil ben bildiğin recovery yaşıyorum. Ekleme iyi gelecek somon, badem bilmem ne yiyip duruyorum. Kırmızı meyveler anti oksidan dolu (kirazzzz çileeekk karpuuuzzz yiihhuuu) onları yuvarlıyorum devamlı, koyu yeşil yapraklı lifli sebzeler demir deposu onlardan yiyorum bol karbonhidrat. Beslenme önemli. Aylarca çalış didin sonra git ekmek kadayıfı ile o güzelim pack leri ört olmaz. Ne kadar yakıyorsan o kadar alacaksın. Yakamayacağın kaloriyi almayacaksın. Şeker var şeker var karb var karb var aylardır konuşuyoruz bunları. Bugün crash dietin ilk günü. Proses edilmiş carb ve şekerden ayrı geçecek bir haftaya hoş geldim. Haftasonu ise sırf protein ile beslenmeyi planlıyorum. Alkol no no (üzgünüm bu haftasonu çok yes yes dedim o da benim cheat im olsun).
Spinning özledim ben de ama bu dizle zor ne yapıyorum havuzda koşuyorum ben de evet deli işi hayır bu konuda konuşmayalım

Ayrıca yağ yakıcı gıdalar ve sindirim düzenleyiciler (acitivia, incir, gün kurusu - kuru kayısı değil gün kurusuuuuu) her zaman hayatımızda. Galon galon su içmeyi unutmuyoruz.

Bir de tip, havuçtaki şeker tolare edilebilir şeker - abartmadan yalnız şekercim tamam mı? Güneşe çıkmaya başlayacağımız şu güzide günlerde az çok havuç yersen o gold renge ulaşıyorsun kendimden biliyorum. Yalnız çok yeme o zaman turuncu olursun ben karışmam (bunu da kendimden biliyorum- o patal turuncu rengi koyultmak için perişan olmuştum mevzuyu kapatalım kara günlerdi)

Az kaldı hem dansa hem salona hem ağırlıklarıma hem de koşu parkurlarıma geliyorum :) Yalnız bu gazla inleticem ortalığı bilesiniz :)  
O zaman ne yapıyoruz bol su bol yağ yakan besin, proses edilmiş karb ve şeker yok, protein ağırlıklı beslenme düzeni. Hadi göriim sizi.

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder