Sayfalar

8 Mayıs 2014 Perşembe

TOFD yararına hep beraber kanatlanalım haydi haydiiiii

Merhaba,

Hayatta bize en büyük mutluluğu iki şey verir. Birincisi sahip olduklarımıza şükretmek, bir diğeri sahip olduklarımızı paylaşmak ve hatta ilham vermek. İnsan şükrettikçe ilham verdikçe mutlu olur. Ben de koştukça mutlu oluyorum, koşarak ilham verdikçe. Koşarken anladım ki insan sadece nefesiyle, bacaklarıyla koşmaz kalbiyle ruhuyla da koşar. Koşamayanların da bu deneyimi bir nebze yaşayabilmesi için ADIM ADIM şemsiyesi altında koşarak Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği - TOFD'a yardım etmeye çalışıyorum. Kuruluşundan bu yana Adım Adım kapsamında 800 Adım Adım koşucusu 14.000'i aşkın bağışçıya ulaşarak, 2.150.000 TL'ye yakın bağışa ulaşarak 900 engelli ve ailelerinin hayatına dokundu.

10 Mayıs 2014 günü Bozcaada'da organize edilecek olan New Balance Bozcaada kapsamında 10 km. koşacağım. Amacım yürüyemeyen, koşamayan ve maddi imkanı kısıtlı olan arkadaşlarımıza bir akülü sandalye alabilmek. Bir akülü tekerlekli sandalye 2.400 TL. Böylece onlar da bizim şükretmeyi unuttuğumuz güzellikleri yaşayabilirler. Böylece biz de bir fark yaratırız. Böylece biz de iyilik için bir adım atmış oluruz, hep beraber!

Eğer içinizden gelirse, TOFD için gönlünüzden kopan miktarı aşağıdaki hesap numarasına gönderebilirsiniz. TOFD Dernek statüsünde olduğu için şirket adına yapacağınız bağışları vergiden düşebilirsiniz.

Açıklamayı aşağıdaki gibi yapabilirseniz takibi daha kolay olur ve kaç sandalye aldığımızı daha kolay izleyebiliriz.

AÇIKLAMA: ”AA, Koşucu adının Baş Harfi_Soyadının 4 harfi, Bağışçı Ad/SOYAD”
ÖRNEK: “AA,BKIRC, Ali Öztürk”
Banka: Garanti Bankası, Üstbostancı Şubesi (Şb. Kodu 356)
Alıcı Adı: Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği
Hesap no (TL): 6297744 , IBAN No: TR91 0006 2000 3560 0006 2977 44

Paypal ile ödeme
http://www.tofd.org.tr/tr/index.php?/tofd/icerik-detay/adim-adim

Haydi hep beraber koşamayanları kanatlandıralım.

Sevgiyle
Beril

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder