Sayfalar

9 Mayıs 2014 Cuma

Pallas Athene is back!

Merhaba Merhaba Tenedos serin rüzgarlı ve biraz da bulutlu ama ben, Pallas Athene durdurulmayı kabul etmem!  Normalde yola bu sabah vuracak öğlen adada olacaktık.  Dayanamadım erkenden attık kendimizi yola gece çıktık sabah güzeller güzeli bozcaada ya ulaştık.  Hemen bol protein li kahvaltı üstüne de evimize ulaşım.  Bir bağ evinde huzur içindeyim.

Bahçede sabah sabah yoga yapan deliler vardı ya ha biziz işte o :) güneşin altında sarj olup bir güzel Salıncak sefası yapıp üstüne yoga! Aldım tertemiz havayı ciğer lere doldurdum. Tuz Mitoloji şarap ve gelincik likörü. Ayrı aşığım bozcaada ya ben i got my first kiss here i built my great friendships here... memories la na la na naar memories.....

Yoga sonrası durmadı bu deli 6 k idman kosusu yaptım.  Evet yarın yarış 10 ama ben hazırım.

Şimdi dinlenme seansı sonrasında kızlık Erkekli yemeğe davet liyim oh baby!

Tüm koşanlar burda hepimiz birbirimizi tanıyoruz ve topluluk halinde mutlu olmak harika bir şey.  Evet vücudum koşuyor yarın rampalar rüzgar asfalt ve diğer tüm. Zor şartlara karşı kalbim TOFD için kanat kanat şu an mental olarak.parkuru türlüsü ona da evet ama.ruhum.da koşuyor hem.de dark Kahverengi bir at gibi anavatanı derdi ece hatun olsa...

İlham mi arıyorsun ben şu anda ilham Perileri ile sarmaş dolasim

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder