Sayfalar

2 Mayıs 2014 Cuma

Konudan konuya seke seke

Aklımda milyonlarca şey uçuşuyor. Bu aralar duyduğum en güzel teselli cümlesi, üzülme üzülünce hücrelerimiz ölüyor. Oldu. Kalpp SquatDelisine. Sen varken ben nasıl üzülebilirim? Mümkün değil.

30 Nisan akşamı içildi. Hayır alışık değilim, iç iki kadeh şarabını git yat, ertesi gün de git yüz bir iki kilometre uzun uzun yürü sahilde iki karın çalış mutlusun! Sanırım arada yaşanan - senede bir gelen o alkolle çok mutluyum günü var ya o gün gelmişti. Yapacak bir şey yoktu, hücrelerimi düşündükçe üzülüyorum ya. Sırf onunla bitmiyor ki, bunun ertesü günü var, baş ağrısı, cildin iğrenç olması, renkleriin parlaklığı, uyku yorgunluk. Ben bunu vücuduma neden yaptım ya çok pişmanım. Fayda etmiyor.

Yedikleirmin içinde gizli şeker var mı? Mısır şurubu var mı? Bu ara en büyük takıntım. Mesela, salça, hazır tavuklu sandviçler (bu hainlerin içinde 4 kaşuk falan şeker var ya yazıklar olsun), salata sosları (vinegrette bile olabilir, içine iyi bakmak gerek hörrff), paketlenmiş ekmekler (şeker ilavesinin nedeni, ekmeklerin nemli ve yumuşak kalması, tadının da yumuşaması için. Çakallar yeminle çok çakallar şeker bağımlılık da yapar malum!), Yoğurt (ay kendimi kesicem, laktoz var ya içinde off, özellikle o meyveli yoğurtlar cızz yaparım ben evde meyve bal içine miss), donmuş gıdalar (normalde yemem hayatta mutfağıma girmez ama ya bir yerlerde öteliyorlarsa bak yakarım burayı yakarım!).

Yaz geldi hoş geldi, hatta dün florasan sandaletlerimi bile giydim yiihhuuu, bu durumda FitnessDelisi manyak mısın çekil artık günaşin altından tüm ışınları soğurdun sezonu açılmıştır. Ne yapayım tenorexiak olmak da benim suçum değil ya. Hastalık arkadaşım, sen hiç disleksisi olan birine gidip cahil diye bağırıyo musun? Benim de sıkıntım bu. Kara Şövalye kıvamına da gelsem kendime beyaz görünüyorum. Ben esmer olmayı seviyorum, asılnda yanlı doğmuşum İzlanda'da yaşayan bir Afrikalı olmam gerekiyordu benim. (Buz gibi hava kayak bol bol balık, volkan ama esmer tenli kapkara misss). Vitamin D eksikliği çekmiyorum. Tamam cildim hakkında çok olumlu şeyler söylemiyorsunuz ama kemik ağrım yok, depresif değilim (her an olabiliirm ama şu an değilim).

Haftaya Bozcaada''da New Balance 10k koşusu var. YM mi yapsaydım pişmanlığı var, kitimi aldım hayırlı olsun. Cuma'dan abbas bu deliler. Her il sınırında 100'er squat yaparak gitmeyi planlıyoruz. Bakalım nasıl bir roadtrip olacak :) İki kız bir araba iki spro çantası ve bir ada bir 10 k parkur akşamına da bir Koreli :P

Kafamın içinde daha neler var, ama bazı şeyler söyleyebilseyidm mesela rengi gri olanlar burada olmayabilirdi. Burdalar kafamın içinde bulutlar dağıslın istiyorum, o yüzden yarın sabah saat 08:30'da Belgrad Ormanı FıratPen Koşu Parkuru'ndayım. Adım Adım harekete geç koşusu var :) Pazar günü ise aşkımmmmmmm koşusu. Atatürk koşusu. Gene aynı parkur. Her iki yarış da 6k Wish me luck!

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder