Sayfalar

15 Mayıs 2014 Perşembe

Katiller için ceza önerisi: Kısas (CO dolu bir odada yetersiz gaz maskesi ile bırakılsınlar)

Saatlerce koşabilirim. Hızlı, yavaş, manzarayla, asfaltta, toprakta, çamurda, güneşte, gölgede, yağmurda. Nefesim tıkanmaz, bacaklarım ağrır, kollarım bazen kök kaslarım ama nefesim asla tıkanmaz. Finish'i görürüm, tüm gücümle sprint atarım, yarışı bitiririm nabzım 200 dür ama nefesim tıkanmaz. İki gündür durduğum yerde nefes alamıyorum ben. Nefesim kesiliyor. Ciğerlerime hava dolmuyor.

CO - Karbon Monoxide. İlk 5-10 dakikada kalıcı hasar bırakır, daha sonra yavaş yavaş öldürür. Karanlıklardasın, kapana kısılmışsın, ne suyun var ne yemeğin var yerin yüzlerce metre hatta kilometrelerce altındasın. Çıkamıyorsun, paniklesen ne yazar o zaman daha çok nefes alıp verip daha çabuk sona gide....

Yazamıyorum. Nefes alamıyorum. Bir madenci tanımadım hayatımda, hatta maden mühendisi bile bilmem. Ama içim çok acıyor. Çünkü o cahil cühela takımın dediğinin tersine iş kazaları 100% önlenebilir. (0.1% her zaman Tanrı Faktörü vardır) Ama bu olan cinayet bu katilam Tanrı aktörü değil, bu kul katliamı. (Alman eğitimli ve Alamn deneyimli güvenlik mühendisi olarak PRO kanaatimi söylüyorum bu kaza hiç yaşanmayabilirdi, yaşanmış olsa bile kimse burnu bile kanamadan kurtarılabilirdi, ne yazık ki 200 - 300 değil en az 600 can yandı orda)

Bela okuyorum lanet okuyorum, başka bir şey gelmiyor elimden.

Başımız sağ olsun....

Katiller en kısa zamanda en ağır şekilde (kişisel tercihim kısas - CO dolu bir odada yetersiz gaz maskesi ile bırakılsınlar) cezalandırılır inşallah. (Bu ülkede bu dileğin olmayacağını da biliyorum) 700 bin liralık saat ve 5 liralık saat var aklımda. 5 liralık saati takan şerefli adam var. Sedye kirlenmesin diye çizmelerini çıkartmaya kalkan adam gibi adam var, pembe battaniyeye sarılmış cansız bedende kalan yamalı çoraplar, toplu mezarlar, kamyon kamyon tabutlar. Benim aklımda ne spor var ne iş ne güç ne neşe ne bir şey. En acısı da bu tekrarlanacak öyle veya böyle, daha acısı cezasız kalacak katiller. Allahım bizi neyle sınıyorsun?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder