Sayfalar

22 Mayıs 2014 Perşembe

İstersem ararım istersem mesaj da atarım ama şimdi lütfen ayrılalım

Kondromolazai Patellam ve ben, teşhis sonrası bir haftamızı doldurduk, iğrenç bir beraberliğimiz var ve ben her seferinde kendisine ayrılmak istediğimi açık açık söylüyorum. Git artı! Terket beni! Bak arkadaşım ben rahat insanım, aramak istersem arar, mesaj atmak istersem atar, git artık demek istersem de derim! GİİİTTT!!!

Tamam yüzüyorum. Deli gibi yüzüyorum ama o ağırlıkları o squatlar o zıplamalar hoplamalar beni çağırıyor.

Cumartesi sabahı 7 de kalkıp ormanda koşamacaksam pardon da haftasonunun ne alemi var? Leş kadınlar gibi sabaha kadar o bar senin bu bar benim gezeyim mi nedir? İyyykkk istemez...

Ne yapıyorum? Yüzüyorum köööpppeeekk gibi yüzüyorum. Saatlerce... Serbest, sırt stil çalışıyorum en çok ona yaradı. Hocalar şaşkın bu kadar kısa zamanda bu kadar ilerleme nasıl yani diye sorup duruyorlar. Bilmiyorlar ki gözümden yaş geliyor, ya yağ oranım artarsa, ya kaslarım zayıflarsa.... Kimin nazarı var be? Omuzlarım 3. köprü gibi olana kadar yüzücem. Quadircepslerim Babil'in asma bahçeleri gibi olana kadar.

Sakatlık beslenmemi de vurdu. Yağ ve Karb oranını düşürdüm. Hafif sersem gibiyim. Ama hayır geçicek bu geçicek ve ben yakında ağırlıklarımı takıp Squat Machinede basıcam. Ben yakında sırtımda barla lounge setlerimi jump squatlarımı yapıcam.

Çok eksiğim. Hiç keyfim yok.

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder