Sayfalar

23 Mayıs 2014 Cuma

Sonuna kadar okuyun çünkü bir ricam var şekerler ilk defa bir şey istedim

Spora gidemiyorummmmm. Hemen şu saçma sapan şey geçsin gitsin diye zorunlu dinleniyorum çok mutsuzum. Eskiden Gym'e gitmezsem ormana sahile bilmem nereye giderdim. Şimdi o da yok. yeme düzenim alt üst. Tüm planlarım yalan. Rab beni neyle sınıyosun????

Tıkırtılarım azaldı... Ben de hayatta kalma çabası veriyorum.

Öncelikle bol miktarda kiiraz sapı suyu içiyorum ödem oldu şiştim. balon balığı gibi oldum. Zaten stresten şişerim, bir haber sitesine bakıp 5 dakika geçmesi yetiyor bana şişmem için düşün halimi (kimse heveslenmesin hala fitim).



Yeşil çay içiyorum, cilt parlaması şart. Sauna buhar yasak dize dayıyorum buzu, ben nasıl rahatliicam? Kendi Zen'imi yaratıyorum. Ha ben şanslıyım sağlıyorum, ama herkes sağlar neden çünkü Zen içimizde vallahi be öyle :) Benim Zen'im bildiğin Zen değil. Canım çeker mezdekeyele başlar sonra meditasyon yaparım mesela. Ben canım ne isterse onu yaparım ama meditasyon mutlaka yaparım. Her gün. Ne demiş Budha (galiba o demişti emin diilim Dalai Lama da olabilri) Her gün mutlaka 20 dakika meditasyon yaparım. Meşgül günlerin dışında, meşgul günlerde daha uzun yaparım. I need my serenity bebeğim, herkesin kendi adası var gittiği. Benimki de bana güzel.

Gym'e giderken yapmaya vakit bulamadığım şeyleri yapıyorum. TV bile izledim dün çok işginçti böyle ince bir şey var üstünde reim oynuyo sesi de var insanlar var sanki içinde agdahdf. Alışveriş ve saire ve saire. (kesinlikle working out daha eğlenceli) Hakan Nesser'in harika bir kitabını buldum buzzz gibi İskandinav polisiyesi okuyorum.

Yeni work out şarkıları arıyorum tarıyorum yeni listeler yapıyorum. Biraz vaktim kaldı ya aman hemen gym'e yatırayım hemen sporuma yatırayım.

çok özledim squat yapmaıyı lounge yapmayı

Uyuyorum. Pasif dinllenme canmış evet bol ol uyuyorum, yeni mamalar tarifleri yaratıyorum. Araştrıyorum (tablete yapıştım resmen evde, hatta durmadım bi de yeni tablet baktım)

Beni en çok zorlayan beslenme. Vücut hala eeşşşek gibi yakıyomuş kalorisi peşinde oysa ben dinlenmedeyim. Allah bana sabır, dizime kıkırdak ve bu zamanın hemen geçmesi için bi şey versin. Amin


Yoga nın bile yasak olduğu ki rehabilitif spordur, bir hayat bana hem de banaaaaa 

Sevgiyle


P.S: Yurtiçi Kargo Soma'ya ücretsiz ulaştırıyor paketlerinizi eybiler. Babalar günü geliyor, babasızlık çok fenadır bilen bilir, bilmeyene Allah göstermesin. Yavruların akılları dağılsın ne olur herkes bir minnak paket hazırlayıp yollasa ne hoş puzzlelar, kitaplar oyuncaklar hobi setleri muhtarlıklara yollasak ya da UltrAslan olsun Çarşı olsun onlarla temas kurun ya da başka GÜVENİLİR birr organizasyon. Bir şey istemedim bu güne kadar sizden ama bugün istiyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder