Sayfalar

6 Mayıs 2014 Salı

Işıklı yanar döner ve leziz afiyetler olsun cezası 7 dakika Burpee

Burpee'nin tarihçesini hiiiç merak etmemiştim. Burpee hareketini bulan hazırlayan sunan kişi H. Royal Burpee. Bu hakikaten adamın adı evet! Psikoloji doktoru olan bu zat, normal yolda ürüyen falan öyle dolanan senin benim gibi insancıkların ne kadar fit olduğunu test etmek için 4 hareketten oluşan bir seri dizmiş. O 4'lü seri e evrile çevrile bizim bugünkü 6'lı hale gelmiş Benim şahsi görüşüm Burpee can'dr. Sabaha snirli kaltın yap 35-40 tane 3 setten bak ne sinir kalıyo ne kabus artçısı ne stres. benimki de ayrı kafa ne yaparsın. Ne kafalar ne kafalar (Selam Mr. Brownie ;) Nam nammm)

Bildiğimiz simple basit Burpee'de squat, elleri yere koy, plank'e bağla, geri squat'a gel kalk ayağı bu kadar. Peki ben Burpee'mi nasıl severim? Squat, Plank, Push-up (göğüs yere değecek aga), Squat, Kalk, Jumping Jack hele bir de BOSU ile olursa hele de ters tadından yiyemeyebilirim. Military Burpee is a Bitch!



Neden? Neden? Neden? Çünkü Burpee ilham veren bir adammış. Ve ben bu adamı şimdi keşfettim. Hiç daha önce aklıma gelmedi hangi manyak yaptı bunu diye sormak sorgulamak. Eline sağlık iyi yapmış gerçi ben çok memnunum. Bu hafta (hafta daha yeni başladı) harika bir şey duydum bana dendi ki Senden ilham alıyorum. Muhtemelen dalga dageçilmiş olunabilir, bak cümleler edilgenleştikçe şüpheler artmış demektir. Ama benim istediğim buydu zaten İlham vermek. Demek ki hakikaten ışık yayabiliyorum, ışık işçisi olmak ne güzel şey oley. Dalga da geçilmiş olsa (hala edilgen) ya da içten de gelerek gerçekten de söylenmiş olsa ben çok mutlu oldum bu duyduğuma :) Çook teşekkürler Mr. Brownie :)

Taksi şoföründen dostlarıma, etrafımdaki herkes herkes bana senin şu pozitifliğini ne yapıcaz diyorsa olmuşum ben :) Evet bazen sinir bozuyorum ama ne yapiim seviyorum ben hayatımı zor değil mi e zor bazen hem de çok ama olsun geçiyo ki haha 5 dakika gözümü dikip bir yere bakıyorum sonra geçiyor. Çünkü o boşa giden 5 dakikanın bir saniyesi bile geri gelmeyecek. Ben ışıksam, çok da değerliysem o zaman neden kaybedeyim ki.

Kaçtım ben vermem gereken ilhamlar var...

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder