Sayfalar

17 Şubat 2014 Pazartesi

Delinize kavuştunuz tebrik ederim

Merhaba ben FitnessDelisi, br haftadır kayıptım beni özlediniz mi?

Neredeydin diye soranlara yanıtım hemen: Schleswig Holstein. Buyrun burdan yakın. Kuzey Almanya'yı tavaf edip haftasonumu Ayyyperimm ile Hamburg'da geçirip geldim geri.

Bu bir haftalık süre içerisinde otel programımı bile uygulayacak zamanım olmadı. Gece çok geç gelindi, sabah erken gidildi, bütün gün toplantılarla geçirildi. Ben de zaten böyle olacağını öngörerek dinlenme haftama denk getirmiştim tarihi süper oldu. Yalız bazı şeyleri atlamayalım şekerim, mal mal oturmadım bütün gün o XS popomun üzerinde! Bol bol yürüdüm, temiz hava aldım, ayrıca aman ben seyahatteyim dur dünyayı yiyeyim yapmadım. Mesela ne yaptımmmm; Kuzey denizlerinin o buzz gibi sularında yaşayan Omega 3 manyağı balıklarından bolll boll yedim. Harikaydı bebeğim :)
Hamburg'un meşhur Balık Pazarı buz gibi denizlerin Omega 3 manyağı balıklarını burada da yamyamlayabilirsiniz ki ben yaptım pişman değilim gene olsun gene yaparım ohh misss

Senin de iş temponuz benimki gibi bol bol tuhaf tuhaf yerlere gitmeyi öngörüyorsa seyahat esnasında nasıl fit kalınır mevzusunu bir konuşalım istersen. Benim menzil genelde Avrupa, Kuzey'deysem hep koşan insanları görüp özeniyorum çünkü Türkiş Hava Yolları valizimi kaybettiğinden beri kabin bagaj seyahat ediyorum bu da beni deneyimli ir kaplumbağa yaptı ama yerim dar. Atamıyorum traiining şeysi her zaman.

Sabah kalkışım benim 6. Şekerim bu saatten öncesi beni bozuyor nerede olursam olayım no no o uyku alınacak. eğer otelden alınmam / çıkmam gereken saat 9 civarı ise yada en erken 8 falan muhteşem o zaman buyrun sabah siiipooruuunaaa yiihuuu. Ne yapılır? Ben Mehmet Ali Hocam'dan alırım full body trainign programımı, yaparım her sabah 30-40 dakika. Öncesinde ısınma şart, sonrasında esneme ve duş şar. Takarım iPod'umu mini hoparlörüme dünya benim gym'im olur. Bazen geceleri yatmaddan yoga yaparım o da iyi geliyor. Bu nedenle bak hatırlatiim vücut ağırlığı ile çalışmak ve buna alışmak candır :) Lazım ouyor mahrumiyet bölgelerinde.

Bu ilik gibi abiden öğreneceğimiz şey şu; kendi vücut ağırlığın ile çalış, bak ne güzel oluyormuş. Hayır kızlar adamın popoya bakmıyoruz ayıp aa bakmaasana yaaa 

Otel gym'i sevmiorum arkadaşım ben ruhu yok bi şeyi yok yabancılıyorum motivasyonum kırılıyor. O yüzden odamda push up yapmak, 200 jumping jack, dips di crucnh'dı falan bana daha mantıklı geliyor. Eğer valizde yer varsa at bi şort bi tanktop, bir çift koşu patipatisi vur kendini yola. Adamlar sabah akşam nasıl koşuyorlar çok kıskanıyorum. Bizde kaldırım yok, olanda koca popolu barikatı var o da değilse araba parkediyo o da olmadı sürücüler ezmeye kalkıyo zor.

Yeme içme: Söyleyeceksin abicim ben koskoca insnalara kusura bakmayın yiyemem dedim valla. Ne yapiim. Hem onlar Türkler gibi diil, ısrar kıyamet yok. Rahat saygılı, zorla gırtlağa tıkma huyu yok miss.

Hausfrauenart Herrig yani Meali Ev kadını usulü Ringa balığı, tahminimce kadın biraz tembel keza balık neredeyse çiğ oluyor ama lezzetli eline sağlık valla ben bayıla bayıla yedim.

Haa tadını çok merak ettiğin bi şeydir. Bi kere ye gitsin onu da dert etme artık bişiicikler olmaz.

Ben ne yaptım? Uyudum bol bol (7 saati tutturucam diye başka bi şeyciklere zamanım kalmadı anasını satiim), yürüdüm en azından, süper beslendim br de kedime miss gibi bir erken Doğumgünü hediyesi aldım gelidm :) Bir adet Mor Polar FT7 ile bundan sonra çalışıcammm yuuppiii. Bilmeyenler için link bu.

Resmi de bu :)
Sevgiyle 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder