Sayfalar

27 Şubat 2014 Perşembe

Koş Koş Koooooşşşş

Dün iyi bir şey yaptım Adım Adım üyesi oldummmmm..

Deliyim meliyim ama vicdanlı, sevgi dolu, bilinçli, akıllı, ve daha bür sürü iyi birşeyim :)

Adım Adım benim için ne değiştirecek?

Bir kere her cumartesi Belgrad'da 6k koşusu var, bu da benim için performansımı ölçmek için harika bir fırsat! Bundan yaklaşık bir sene önce ilk 6k'mı koştuğumda (hayatımda ilk kezzzz!!!) Belgrad Ormanı Parkurundaydım ve çok gurur duymuştum. Sonra ilk 7k'mı Nike Runİstanbul'da, ilk 10k'mı İstanbul Urbanathlon'da, ilk 15k'mı Avrasya Maratonu'nda koşunca daha da gururlandım. Şimdi başa döndüm ilk başladığım noktaya şimdi onu daha iyi daha hızlı koşacağım. Şimdi ağlatıcam uleyyn o pisti arkamdan kalkan toza bakııııp kalacaksın peeehh. Heeeeyyyyyytttt!!!!!

Yürürüm ben yaa diyip büttün parkuru koşarken ben (GS Formalı)
İlk Koşunun Sonu hala bir şeklide ayakatayım Cumartesi Sabahı saat 08:30 falan kalkışım 06:00, bütün haftanın yorgunluğu üzerine perişanım (tabi ki hala enerjim var)

Devamlılık ile benim bir problemim yok, trainerlar, Mehmet Ali Hoca, hatta Gym'de kapıda duran arkadaşlar bile bi dinlen sen benden çok burdasın hadi bana para veryolar sen ne ayaksın yaklaşımındalar. Kİİİ bana yetmiyor, hem koşmaya, hem ağırlık çalışmaya hem dansa hem yüzmeye vaktim yetmiyor. Ama devamlılık sorunu olanlar için Adım Adım koşuları gayet mini challenge'lar. Hem beginnerlar için de güzel bir koşu 101 :) ilk seferlerde koşmak zorunda değilsi yürüsen de olur (yalnız burada FitnessDelisi olarak uyarayım, kendimden biliyorum öyle olmuor o iş, ben ilk koşumda yürürüm dedim de yediremedim kendimi koştum, yalnız bitişte perişandım vallahi billahi perişandım, şimdi 6k bana ne yapsın o ayrı da yaptıkça açılıyosun onu diyorum, al sana örnek; BEN)

Ayrıca bundan sonra her koşumda yardım toplayacağım Yihuuuu :) Şöyle oalcak, anladığım kadarı ile, ben koşulardan önce STK'nın banka hesabını falanvericem siz de beni adım, kendi adınız ile o hesaba direkt parayı yollayacaksınız. Benim seçtiğim STK Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği, isteyen her koşuda başka bir STK için de koşabilir. Hem faydalı oluyorsun, hem motivasyona gel, Ussain Bolt'a toz yuttururum ben bu motivasyonla böööyle ebel oğlan arkamdan bakakalır, hem iyilik yapıyorsun ruhuna. Hem kendine hem başkalarına muhteşem bir fayda. Adım Adım'a daha önce üye olmadığıma hafif pişmanım sanki ama bence nerden dönsem kardır.

Ben Adım Adım için ne değiştireceğim?

Valla hiç düşünmedim. Muhetemelen hiç bir şey, sadece biraz yardımcı olabilirsem bu organizasyon ile TOFD için uffacık mnnaakkçık bir faydam olursa ne harika. Ben denizde damla olmaktan o kadar mutluyum ki :)

Adım Adım hakkında bilgi için http://www.adimadim.org/ üyelik de ücretsiz, hadi gel beraber koşalım :)

Nike Runİstanbul öncesi ya ne heycanlıydım be yaaaa 

Kuşum ve ben Runİstanbul Öncesi çok bi havalıyız acayip eğlendik, 2014 için şimdiden heveslerdeyiz :)

Salamon XRun sonrası yayılan bir adet ben 

Koştum 6k'mı yatarım ben pozum acayip keyifliydim, organizasyon berbattı ama ben keyifliydim 

Koşu sonrası ormanda mangal maratonu (sonra da maç seyrettik o günü yeniden yaşamak istiyorum işte Bro'm ve Kuşum)

Pilates delisi yelliyor :) 

urbanathlon sonrası #Ekip :)

Kuşum'un kopya pozu bu bana ne 

Bir Urbanathlon'un sonuna geldik ayakkabıdaki çipi çıkartınız

Avraysa sonrası çakma pozlarım devam ederken

İşte bu da koşu gelişmimin resimli tarihi, bu da ilham vermediyse artık ne verir bilemiyorum....

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder