Sayfalar

19 Şubat 2014 Çarşamba

Zaiyat / bir six-pack kolay yetişmiyor

Bir hafta sahalardan uzak soğuk bir memlekette bol bira, tatlı ve çiğ balıkla başbaşa kalmak her zaman insana iyi gelmeyebilir. Bana gelmemiş. Kimin gözü kaldıysa hangi çarpık bacaklının bilemedim, dün sabah önce giydiğim topuklu ayakkabıların hainliğine uğradım (bu aralar hain çok dikkat ettiniz mi yalan söyleyen şerefsizlerden çok var) belimin sol tarafı bir acı bir sancı. Sonra Runtalya kayıtlarının bittiğini öğrendim. Yetmedi karnımda yağlanma olmuş. 

Muş'lu geçmiş zaman. Yalana bak. Ben de ordaydım. Weizen'ları götürürken, öğrencilik zamanımdan kalma o muhteşem aşkım Alman Pastalarını nam nam gömerken ordaydım. Şimdi hiç aynaya bakıp aaa packlerimin üstünde yağ tabakası vaar deme ikiyüzlülüğünü gösterme hakkına sahip değilim. Değilim. Yalnız genelde insanlar ay çok yedim can boğazdan gelir, biraz fazlam var ot yiyim geçsin, aaa bik bik bik falan der kilo vermeye çalışır. Ben onlardan diilim cicim. Ben farklıyım, ben fit ve atletiğim. Bu da şu demek, programda cardio'ya ağırlık vericem bir iki hafta o yağlar gider. Haaa güzel de beslenirsem önüme geleni yemezsem o zaman missss packlerim piiuuww çıkaaar :) Böyle de çözüm odaklıyım. 

Alman pastasıdır, ekranı yalayabilirsiniz.
Bir six pack kolay yetişmiyor. Yetiştikleri zaman da şekerim öyle devamlı durmazlar. Abbslerin %60'ı mutfakta yapılır gym'de değil. 


Mini Test: Senin favori Six Pack'in hangisi? 


1.
2.
3.


Bu arada benden haberler, görmemişin Polar saati olmuş serisine devam. Yaa çok tatlı bi şeyyyyy akşam trainingde kayıt tuttum, baah da polarfitnesstrainer.com web sitesine verilerimi girdim. Gelişmeleri gördükçe grafik falan verdikçe burda paylaşıcam. Şu iki haftayı geçiriim, mezuralı makinalı bir ölçüm yapıcam bakalım ne kadar muhteşemim. 

Dinlenme konusunda son bir not, iyi gelmiş. Dün akşam, hala yeni programımı alamadığım için kuvvet derslerine giriyorum bu aralar, derste en ağır ağırlıklarla çalışan kız bendim, hatta erkeklerden bazıları bile benden hafif ağırlıkla çalıştılar. Yazıklar olsun hehehe. Kaldı ki belim hakikaten zorluyo beni ne oldu acaba. Sauna da yaptım ama doğru mu yaptım ondan da pek emin diilim. 

Bugün böyle mevzular arası triatlon kıvamında oldu. Ama bak içinde motivasyon var dedikodu var ne ararsan var. 

Sevgiyle

P.S: Testin yanıtı 1veya 2 dediysen senden umudu kestik. 3 dediysen haydi ama dün başlaman gerekir!!! go go go....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder