Sayfalar

18 Şubat 2014 Salı

Polar Deli

Artık Polar bir deliyim olleeeyyyy :)))

Uzun zamandır peşindeydim. Gerek var mııı yok muuuu düşünüyodum. Bakıyodum bik bik bik baktım aklımdan çıkmıyor dedim o zaman benim olacaksın!!! Şimdi benim :) Mor-mavi ve akşama onunla beraberiz bugün ilk günümüz. Akşama deneyeciimmm olley bee. Polarpersonaltrainer sitesinden kaydını yaptım, değerlerimi girdim, daha kendisini açmadım ama daha onu yapamadım neden bilmiyorum.

Sadece kalori değil kalp hızı (özellikle koşularda mutteşem olacak) fitness, koşu, yüzme, cycling challenge ları ve ilerlemeler herşeyi ama herşeyi takip edebileceğim ve kolumda taşıyabileceğim mor bir bilgisyarım oldu yuppiii.




Bunun uzuuun zamandır peşindeydim ben. 6-7 aydır kaşınıyodum. Türkiye'de satan bir yer bulamadım (meğerse varmış, ama bulmamam da iyi olmuş o fiyatlar ne ayol öyle), bir arkadaşım İspanya'ya giderken sipariş verdim adamlar rahat tabi sattıkça getiriyorlarmış, benimki Çarşamba soruyor Pancho Pazartesi malı gel al diyor, bziim Türko Cuma dönecek o iş de orada kalıyor. Arada ben Amsterdam ve Çek Cumhuriyeti'nde zaman bulıp alamıyorum, bir de muhteşem Litvanya maceram var orada yemek bulamadım bırak Polar saati aç kaldım be (hayatımda ilk defa uçağa binelim artık çok acıktım karnım doysun istiyorum dedim ki ben!!! dünyayı rahaaatça yiyen ben). En son Hamburg'da geçen Cuma 14 Şubat 2014 Cuma akşamı 17 civarı kavuştuk bebişimle :) Kendisi Karstadt Sport'ta beni bekliyormuş.

Türkiye fiyatının bayağı altına aldım arkadaşı bir de Tax free yaptım misler gibi oldu. Akşama Mor'uz
(Fenev'e koruz esprisi yapmiiciim futbolla fitnessı karıştırmiiciiim).

Ay hemen akşam olsun hemen hemen :))

Bugün kısa oldu. Madem çok merak ettin bak bu linki, bak belki hoşuna gider. Bu da kendini gazlatan bir enstrüman ayrıca daha da ileri dior sana hadi diyor daha iyisi olabilirsin.

İzlenimler yarın :)

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder