Sayfalar

24 Şubat 2014 Pazartesi

Haftasonu maratonları

Harfle yüz sayiyla 100 yılda bir dışarı çıkarım.  İnsanın ne hali ne isteği olmuyor bebeğim hayat tarzı meselesi. Benim shotlarin kreatine, benim long drinkim protein shake benim müziğim stüdyolarda bangır bangır. Benim coşkum bosu üzerinde benim eğlence anlayışım spor mutluluk sağlık iyilik duruluk yihhuu. Ama joosss arayip bizim ghana yolcusunun doğumgünü deyince akan sular durdu tabi. Verilen yerde (taksim- normalde hiiiç sevmem) verilen zamanda (21.00) elimde hediyemle hazır ve nazırdım. Çünkü dostluk bunu gerektirir. Çünkü adam bizi bırakıp Ghana'ya gidiyor. GHANA NE YAAAA. Bak burdan da yazıyorum GİTME! E adam dğnaynın merkezine seyahat etmeye karar verince biz de bırakamadık kendisini tabi, sabah 4'tü evime vardığımda. Normalde 40000. uyumda falan olmam gereken zamanda ben hala aşağıdaki şarkıyı söyleye söyleye makyaj çıakr kremlen - şarkının manyak mixleri var bu arada atılır bir workout playliste. İçimde tabi ama bi dürtü bir pişmanlık, Cumartesi saat 14'te IronMac dersi var. Katılmazsam ölürüm, yeni prgramımı alıcam, almazsam ölürüm. Sabah 11'de uyandım, 1 saat eksik uykuyla ünü çıkardım.



IronMac nedir ne değildir?

Bi kere triatlon simlülasyonu değil. Kuvvet carido, 1 saat 44 dakika sürdü - benim Polar'ıma göre - ayyy görmemiiiişşş hehehe. Yalnız bu hafta Mehmet Ali Hocamızı kızdırcaz ki haftaya daha sert yaptırsın yani şekrerim ben tüm ders boyunca vırr vırr vırrr konuştum. Ban abenim sesimi kesicek bi şey lazım. Bakınız geçen salı BOSU dersi millet dağılmış yerde ben hala BOSU tepesinde. Sorry but vakit kaybedemem. You know how insanlıktan çıkmış I am.

IronMan ne alaka?

Ben çok istedim de vermediler beni ona. eklemin hazır değil Mehmet Ali Hoca bana. Beni eklemime düşman ettin alacağın olsun eklem kuvvetlendiriyoruz. Nasıl mı? Kuvvet stüdyosundan Spinning stüdyoya bile Meyvemle koşarak gülerek gidditk, arada kalp hızımız düşmesin diye daha hızlı daha psikopat haydii heyyoo diye bağırıyorduk. O nasıl bir seratnonin salgılaması, nasıl bir mutluluk. Gece yattığın yeri nasıl bilmemezcesine yorulmak :)
Ayı gibi kuvvetli ve aynen böyle pofuduk uykulu
Niyet ettim Allah rızası için 2015'te IronGirl olmaya. Allah tamamına erdirsin. Peki deli miyim ben? Neden dünyanın en sert triatlonuna niyetleniyorsun be FitnessDelisi? Bu saatten sonra olimpiyaçı mı olacaksın? (Sorry bu soru çok geliyor) Yanıt basit - Çünkü yapabilirim. Yapabileceğimi çok iyi biliyorum ve bunu görmek istiyorum. Ne bu ironmanironman diyene ahan da bu. Evet kafayı kırdım evet fena bir durum, 70.3 ile de başlayabilirim. Ordan biri çıkar da yapacaksan tam yap yarımını neden yapıyorsun derse, kafa atabilirim. Kendine gel be manyak sen dizi izlerken yağlı latte köğüğü kaşıklarken ben kan ter içinde idman yapıyorum diyebilirim. Falan falan. Nasip kısmet. Şu andki hayalimiz bu :) Hem kuvvetli hem kondisyonlu olacaksın bacım. Ha bu arada bacağım baldırım mosmor oldu mıncıklarken ama yok bulamadım hala bir gram selülit bulamadım. Neymiş bakarsan bağ bakmazsan dağ olurmuş. Kalan her şey yan etki :p

Bu mevzuya nerden geldik. Dün Kuşumla yeme maratonu yaptık çünkü. Ne zaman karşıya geçsen beraber minimum bi 7k koştuk. E yeter be zaten hava kasvetli bir kere de değişiklik yapalım dedik attık kendimizi Cadde'ye. Burgerci araraken (Sunday Cheatday ya, Cumartesi çok çalıştık ya) bi baktık İskender, affetmedik. İskenderi ye git di mi hayır vücut aç. Ne yapalım burger yedik üstüne. Bir de tatdını unutmuştuk tatlı çaktık. Çok fena çok. Avraysa Maratonu 2014'ün sonrasına kadar böyle cheat yok. Midemin çeperleri acıyordu o derece diim sana. Ha bunu sen yapma bence, eğer metabolizm hızına güvenmiyorsan. Bugün ben mesela akşam ağırlık ve cardio yapıcam. Sen ne yapıcaksın?
Biz bir kerelik yedik aman diim gaza gelmeyin. Senede bir rakamla 1 
Ha bir de müjde veriim :) Belki olur belki olmaz gene de sevinmek güzeldir. Kuşum Boğaz yarılına hazırlanacak, ona sordum dedim ki FitnessDelisinin misafiri olup yazar mısın olabilir dedi. Olsun di mi Noolur olsunnnnn ben de çok istiyorum :)

Hem son bir şey daha, insanın dostu arkadaşı olması muhteşem bir şey, hele de bunların da sporcu olması apayrı bir şey.

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder