Sayfalar

4 Şubat 2014 Salı

Minareden at beni in aşağı kuvvetli biceps ve tircepslerinle tut beni

Her kadının kabusu kollardan sarkan o iğrenç jelly like substance kılıklı şey!!! Ajda Pekkan'a bir bakıyorsun surat 27, kollara bakıyorsun aha 80.
Bak kola bak bak :((
Magazinden de takip ettiğimiz gibi Botox'u var bu işin yüz geridrmesi yağ aldırması çatlak sildirmesi ama bu kol ve gıdı sarkması detay kalıyo bazen o yüzden önemli beybiler. Kolların sarkıyorsa gencim dincim muhteşemim diyemezsin. Bi bakarsın kola ahaaa kadın fransız ihtilalini görmüş yaşta falan direkt çıkıyo koldan. Yani yaşına burcuna yükseleninden ay burcuna kadar görünüyo koldan ağaçların halkaları gibi aynı.

Spor salonları iyi yerler hoş yerler, oraya giden herkes de ultra üper havalı falan (yalan) soyunma odasından bir enstantane veriyorum. 3-5 kız belki birbirlerini tanımıyorlar bile. Bir tanesi aynanın karşısında saçlarını kurutuyor, ayağa kalkıyor işi bitince suratına yakından bakıyor, sora kolunu kaldırıp o bıngıldak yere vuruyor sallanıyor, kısın surat fena! Bunu beklememişti yıkıldı. Kız sevgilisini mahalle bakkalı ile basmış da üstüne evi orangutan istilasına uğrmaış, saçları platin sarısına boyanırken yanmış gibi bir ifade. Bu yıkıldı gitti, kalan gençler huzursuz. İzliyorum,o zamanlar ben de bıngılın teki tabe. Calf yok selülit yumağı var öyle bir hal. Baktım millet kıpırdanıyo, nereye şekerler hepsi aynanın birine yapışıp sessiz sessiz sinsi sinsi kol kası sıkıp altına vuruyo bak baklım bıngıldiicak mı :) O zamandan bu zamana yaklaşık bir sene geçti. Ben artık bıngıldamadığım gibi yakında ses vericek o hale geldi. Bunu da söylemesme olmaz çünkü hahahah

Ne yaptık? O bıngıllar nasıl gitti? Şekerim o dambılların kıymetini bileceksin. İlk başlarda 2 kilo ile ağlayacak hale geliyodum (bir iki kere ağladım tamam) bu hafta 5 kilo ile yan açış yaptım. (erkek milletini görüyorum 5'le yan açış yapmış puhahaha diyen, oyarım! sendeki testesteron bende bendeki beyin sende olsa eminim sen de komik bulmazdın). Lafı da çaktıktan sonra devam. Sonra kendi vücut ağırlığın. Bak bu sözümü unutma vücut ağırlığı candır!!!

Ne lazım beybi kolları taşşşş yapmaya?

Şekerim Pressini, bisecps curl'ünü, (başlarda tiksinirdim şimdi versiyonn versiyon yapıyorum) dips'ini eksik etme. Push up candır mesela, BOSU üstü push up yap falan burpees yap push up lı ki sıkılma hep aynı şeyden, flylar yap row lar yap kolların çalışsın. Yalnız belli bir program yap onu düzenli (haftada 3 mesela) çalış bir kaç hafta (6 mesela) sonra kollarındaki başka kas guruplarına hitap eden başka setler oluştur ve onları yap. Hep aynı kas gruplarını aynı şekilde çalıştırma, değiştir arada hepsi çalışsın yaramazların. Ben daha da çok acı çekmek istiyorum manyağım çünkü diyosan Yoga dene, yavaş yavaş Chaturangalar falan adamın canına okuyo (ne bodyciler yapamdı Chatruangada 5 nefes durmayı düştüler de gülemedik ayıp olur diye yazık oldu güleydik keşke, bu akşam söz bir düşerse gülücem). O Biceps o triceps çalışacak. Çünkü istersen kilo ver, ama kasların sıkı olmazsa gene sarkar be gülüm bıngıldar. Yani aslında bakınca biraz kendi vücut ağırlığın biraz da dambıl ile çözemeyeceğin sıkıntı değil. Bir çift dambıl ne kadar allasen 30 lira mı? Bu kadar yatırıma değer şekerim bir gerdirme kaç para hem de bi halta yaramıyo gene sarkıyo hep sarkıo bınnngııllllll.

Bu arada çok lafı geçti olaya açıklık getirelim;

Triceps: Kolun arkasındaki kaslar. 3 tane minnak kas huzmesi var bunların başları başka başka yerlerde ama sonları dirsekte. Detaylı bilgi burda. Kendisi sakatlamayı göze alamyacağın bir kas, yazı yazmaya falan bu bakıyo, mazallah bi şey olsa yalan olursun.



Biceps: Omuzla dirsek arasındaki iki kas bıngılından oluşan ön üst kolundaki kaslar. Link de burda meraklısına.  Buna bi şey olursa Allah korusun perişanlık, o yüzden bir bilene danışmadan aman diim egzersiz planı yapma. Ne biceps ne triceps iin bu beş kas olmasa bak bakalım ne yapabilecen kol şekerim kola iyi bakmak lazım. Şeytan doldurur. 


Burdan anlaşılmadıysa; burdan verelim


Bak bakiim aynaya sık pazuyu vur alta bıngıldıyosa hemen dambıldı, pilates bandıydı sipariş veriyosun...  Ya da daha iyisi spora başlıyosun. Sen bıngıldak kollarını pareoya gizlerken ben kollarımı açıp döne döne zıplıyorum ya bakıyosun özeniyosun benim de içim gidiyo (yalan söyledim oh canıma değisn o da çalışsın o da yapsın diyorum)

Sevgiyle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder