Sayfalar

21 Şubat 2014 Cuma

Milyon dolar versen kıpırdamam

Nasıl? Gerçi sanırım milyon doları önüme koysan bir hareket görürsün. Kimse kimseyi kandırmasın...

SquatDelisi ve ben, SquatDelisi değil sadece KoşuDelisi MaratonDelisi; o da benden, hem doğuştan şerbetli hem bahanemiz yok, spordan büyük aşk (Galatasaray dışında) yok, salonda parmakla gösterdikleri lan oğlum bu kızlar hakikaten psikopat diye çalışıyolar denilen kızlarız, neyse SquatDelisi ve ben Perşembeyi iple çektik. neden Perşembe çünkü Perşembe oryantal var ve çünkü Perşembe Afterwork party gecesi. Gidelim mi gidelim... Heee gidersiniz. 
After work party (temsili)
Çarşamba akşamı gidelim mi sorusunun cevabı modumuza göre oldu. (bu arada saç kurutuyoruz gecenin 10'u olmuş ve biz insan üstü gene salonda çalışmışız). Dün akşam mesaj mesaj dakika sayıyoruz hadi salona hadi salona diye. Bosu Bootcamp üzerine oryantal yapınca, çıkışa yakın bir göz gize geldik. Yalan olduk di mi? Milyon dolar versen gitmem... Vee biz böylece gy'den çıkıp evlerimize dağılmaya çalıştık - zor oldu benim bacaklar pert fena pert. 
Gülümseyerek kaldırıyorum ağırlıkları, sırtımda o allahın cezası ağır barla lounge yaparken gülümsüyorum. Acı beni durduramaz çünkü. benden başka hiç bir şey beni durduramaz
Tercih meselesi. Biz sağlıklı olmayı seçiyoruz, atletik olmayı, vazgeçmemeyi, sevdiğin şeyi tutukuyla yapmaya devam etmeyi seçiyoruz. Güçlü olmayı, kuvvetli olmayı istikrarlı olmayı. Kaç kişi tanıyorsun etrafında sırf kendi isteklerini gerçekleştirebilecek kadar kuvvetli? Kaç kişi biliyorsun kendi isteklerini yaptığı için mutlu olan kimseyi dinlemeyen? Bana baktığında kimi görüyorsun. Her gün spor salonuna giden asosyal bir varlık. Sana çok yazık! Seninle vakit geçirmemem asosyal olduğum anlamına gelmez, ilkelerim ve önceliklerimin sana uygun olmadığını gösterir yoksa sen de benimle sahilde ormanda koşmaya gelsen, yüzmeye gitsek bak nasıl sık sık görüşeceğiz. Seninle yemeğe kahve içmeye boş boş alışveriş yapmaya gelmek istemiyor. Ben Deadlift yapmak, BOSU'yu ters çevirip 2 dakika plank durmak, squat yapmak, ağırlık kaldırmak, yüzmek koşmak, pilates yapmak, yoga yapmak istiyorum. Bunları sana ve senin o boş dünyana tercih ediyorum. 
Bak ablama idman yapıyor tandemiyle, nur inmiş tü tü tü maşallaaah, sen de bi tandem yap kendine o seni gazlasın sen onu, bak bakalım demotive olunuyor mu canım :) 
Evet sert oldu, belki de acımasız. Ama sen bunları yaparak nereye vardın? Ne başardın? Ben bir yere vardım. Bugün itibari ile vücudumda bir gram selülit kalmamış (valla dün gece aradım taradım orayı mıncıkladım burayı sıkıştırdım ve resmi açıklamayı yapıyorum, o bacaklarımdaki dev denizanası sürüsü selülitten kurtuldummmmm). Cildim pırıl pırıl, hızlıyım, güçlüyüm - hem bedenim hem iradem. Ve daha bir sürü şey. Benim yanında olduğum insanlar hedefi olan, kendini seven, değer veren değer gören bu nedenle saygı ve sevgide seni eksik bırakmayanlar. Birinin çalışırken zorlandığını görsek smith serbest bench demeden gider ucundan tutarız,birbirimizin arkasındayız. Birinin canı sıkkın motivasyonu düşükken hemen toparlarız. Birinin bir sıkıntısı varsa biz bunu - özellikle gym gang'im için söylüyorum - ortak çözeriz hem de profesyonel ve kişisel bağlantılarımızı kullanıp. Neden yapıyoruz bunu? Çünkü beraber geçirdiğimiz zaman en keyif aldığımız zaman, çünkü berbaer geçirdiğimiz zaman aynı zamanda hepimizin tek tek kendine verdiği kutsal zaman. ve biz işte bu kadar özel bir şeyi paylaşıyoruz. 

Hayır bunu mu layık gördün kendine be gülüm. Yapma beee yapma şunu. Ayrıca selülit geiden bir şey vallahi bak kasıyosun hafif sonra huuup bi bakıysun yok. O zafer duygusu hiç bir şeyde yok :) 
Etrafına bak. Ruhları kuvvetli kaç kişi var, sen onlardan biri misin? Birşeye tutunman gerek sen de biliyorsun. Peki neden ben yemeğe gelemem spora gideceğim bugün bacak günü dediğimde bana boş boş bakıyorusn hala? Ya da sorry gelemem ama Çarşamba veya Pazartesi akşamı off olabilirim dediğimde hahah olimpiyatlara hazırlanıyosun doğru diye daga geçiyorsun? Bebeğim ben kendi olimpiyatımı mütemadiyen yaşıyorum zaten, sen bir zahmet kocaman varlığını kenara çektir ben gitmek istiyorum burdan. 

Sevgiyle

P.S: Bu akşam idman yok, normalde areobic, yüzme, yoga akşamım ama bir tanecik MuhaMuha'ın doğumgünüsü ben onu yerim, onun hatrına pasta da yerim kutliiciz efendim  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder