Sayfalar

25 Şubat 2014 Salı

Uçuşan tüylerin arasında ağırlık kaldıran bir psikopatın anıları

Bu aralara bir şey oldu Merkür mü geriledi (astrolog koşuma göre gerilemiş) Mars mu yürüdü Pluto mu sarhoş bilemiyorum ama evrne bir acayip. Hani mesaj a yolla sana işaret gelecek diyolar ya, masaya devamlı yanlış sipariş getiren garson gibi mübarek. Ben işaretlere inanırım. Takip etmeye anlamaya da çalışırım. Bazı arkadaşlarım bana hadi len dese de ben hakikaten hakkımızda hayırlısının ilahi bir şekilde gözümüe sokulduğunu düşünüyorum. Çünkü o hakkımızda hayırlısı %90 istediğimiz şey değildir :)

Mehmet Ali Hoca'nın peşinde günlerce koştuktan sonra (bir erkeğin peşinden koşmak ne acayip şey yaaa ama burda gurur yapamıyosun tabi, kim görücek gururu kardeşim bizim burda bir gram selülitimiz kalmadı diyoruz bak elle tutulur şey selülit! Hem görülüyo da yaa naabeer) başardım. Artık nasıl başının etini yediysem - baş eti yenir protein - evde yazdığı programı verdi banaaaa. Verdi de ben program kağıdını şöyle iki parmağımın ucuyla bi tuttum aşk olsun dedim yaa bana bunu mu layık gördün. Kız programı ayol buuuu!!! İlk gün bacak kalça, ikinci gün omuz hafif kol karın sırt bir de ekstra karın. Ama nasıl hafif, tamam akşam atomic push-upları yaparken bu hafif lafını yalayıp yutuyor olacağım da hafif yani. Her Türk kadını gibi gittim söylendim, en etkili silahım dırdırım :) hesap sor, üste çık puppy eyes ile bak! Benim şanıma mı yakışır bu tüy siklet şey. (abartmiim akşam yüzyüze gelicez). Açıklama net oldu. Aynen şöyle dedi: Sıkılaşman için bu hareketleri hissederek yap doğru kas gruplarının çalıştığından emin ol, ayrıca eklemlerin hırpalanmasın diye dinlenmen gerek bu program da bunun için ideal. Ben Tısss ben sussss. Doğru diyo şimdi. De ben de oldum sana orda bir karate kid :) ona da hocsı acayip acayip şeyle ryaptırıyodu boya, cilala parlat faaln. Benimki de o hesp bi nevi.
Dinlenme de idamnın bir parçası, ama her zmaan pasif dinlenme olmaz, bu da benim aktif dinlenemem işte.
Efendim, doğru söylüyor tamam kabul ettim. Böylece cardioya da ayıracak daha fazla kuvvetim kalıyor. Dün mesela bir saat cardiomu yaptım ben misler gibi. Önce koştum bi ısındım 20 dakika, üstüne canım bacak çalışınca - program hafif de olsa ağırlıkları yüksek alınca güzel oluyo, kasların kemiklerinin etrafında titriyo- sonra 45 dakika %6 eğimle hızlı tempoda yürüdüm.

Yavaaaş yavaaaaşşşş :) 
Yavaş yavaş yapacaksın bu hareketleri dedi. Her kasının çalıştığını hissedeceksin. Doğru yapacaksın. Mesela bir deep squad ev ödevim oldu mutluluklar! Meğerse benim senelerdir deepsquad diye yaptığım şey o değilmiş. Şimdi duvara yapışıp yavaaş yavaaaş inme gibi bir ödevim var, yalız biraz Rihanna klibi gibi görünüyor inşallah sakata gelmem. Hem ayılırsınız da klip aşağıda severim bu şarkıyı, hem bu ara gündeme de uyuyor :)



İşarete gelince, neden hafif idman diye bir başlık ŞAAAK diye sanah sabah Hufftington Post'u açınca karşıma çıktı. Kaslar hem dinlensin, hem eklemler toparlansın, burn out olmadan kuvvetlenelim ve hareket etmeyi öğrenelim. Vücut rejenerasyon yaşasın biracccıkk da sakatlanma riski düşsün.Okumak isteyen için yazının tamamı burda. Valla de diim, tam da ben hafif bir kız programına tabi tutulmuşken işaret geldi heralde, saptıma FitnessDelisi sapıtma da eklemini kasını toparla bu program tam zamanı diye. Mehmet Ali zaten bir senedir benimle uğraşıyo ya, önemli yani süreklilik biliyo bana ne lazım ne diil.

Böyle şekerler :) neymiş ukalalıkta dünya markası da olsak, yeri gelince rejenerasyon için eklem için, sıkılaşmak için biraz hafiflemek gerekebilirmiş. Bir ay sonra çoook sert geri döneriz inşallah ama yaa çok sev,yorum agresif çalışmayı ben. İçimdeki psikopatı anca öyle susturabiliyorum :)


Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder