Sayfalar

20 Şubat 2014 Perşembe

Koşan dans eden kelebek ruhlu bir FitnessDelisi

Dün akşam gitmem gereken bir yer yaptırmam gereken bir manükür pedikür ve saire vardı. Ben ne yaptım herşeyi iptal ettim çünkü koşmazsam ölürdüm. Koşmazsam içimdeki bu enerji patlar beni ve etrafımdaki herkesi herşeyi havaya uçuruurdu. Eğer ben dün koşmasaydım bu sabah gülümseyerek kalkamazdım. Ben dün akşam koşmasaydım gece uyuyamazdım. Ben dün akşam koşmasayfım kendimi yer bitirir, stresten saçlarımı kaybeder, cildimeki porelar kratere döner iğrenç ciltli olur, kara ruhlu olur herkese bağırır çağırırdım. Şehirdeki o yapışık sis gibi bir şey beni de ele geçirirdi. Ben dün koşmalıydım. KOŞTUUUMMM hem de sanki ayaklarımda kanatlar vardı. Neydi o tanrının adı?

Belim hala nanay o son topukluyu giymeyecektim. Babet senin neyine yetmiyo be kadın! Güzel güzel düz tabanlı çizmelerin botların var onları giy topuklu senin neyine al işte şimdi ağırlık çalışamazsın. Belim hala kötü hala düzelmedi ağırlıklara cesaret edemedim. Ne yapmıyoruz? vücudu deliler gibi zorlamıyoruz neden çünkü o bize lazım vücut mabedin senin ona iyi davran iyi besle iyi dinlendir. Bu dünyada kendi vücudundan başka gidecek başka bir yerin yok.

Bu aralar devamlı kendi traininglerimi yazıyorum. Onu da çok soran oluyor çünkü, karşılaştıran var, kendine challenge yapan var. Kızaaam sen de workout mu yapıyorsun diyen var. Ben yaziim de bilinsin :)

Bi de ruhun var, e benim de belim ağrıyor attım kendimi dans dersine :) bazen aynı kareografiyi böyle bi daha bi daha çalışmak sıkıcı geliyo olabilir, ama ben çook eğlendim. Aşağıda da videom var. Tamam biraz kazmayım orda biraz da canımın acısından hareket edemedim e ilk dersim bebişler yani ama haftaya Çarşamba gene giderim ben çok eğlendim yaa bi de seyrederken daha da çok eğleniyorum. FitnessDelisi'ni bulunuzsasadasdasdds :)))

Yani neymiş, havalar parçalı bulutlu da olsa, sis de inse, dünya da yıkılsa bir bedenine iyi bakacaksın bir de vücuduna. Canım da sıkkındı biraz saçma sapan sıkıntılar, fakat ne diyoruz? İyi bakıyoruz. Bana bakııın ne güzel dans etmişiiiimmmm :))

Video bu linkte.
Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder