Sayfalar

15 Ocak 2014 Çarşamba

Diyetim için ufak benim için oha bir değişim

Malum iki hafta önce yılbaşısıydı :) alkol olsun pasta olsun cips olsun çikolata olsun gömdük bünyeye. Ben yapmadım diyen çıkmasın şimdi kimleri kimleri elinde bira şişesi ve sigara ile yakaladım. Türkiye sarsılır!!! Hepimiz yaptık şimdi başını öne eğ ve kabul et gerçeği. Haydi büyük çoğunluk geçen hafta rutin diyet ve workout çizelgesine döndü, anasını satiim bu H2N3 müdür nedir o da beni çivileyince hem diyeti acil durum beslenme programına çevirdim (yani ha babam yedim, fıstıkezmeli elmalar, çorbalar - ki normalde nefret ederim çorbadan ben ne o yani kişiliksiz bi şey yiyecek desen değil doyurmuyor, içecek desen değil ne idüğü belirsiz böyle karaktersiz bir şey benim gözümde çorba - nişastalar, boll meva falan uçtum da uçtum) e o pert halde gym'i de rüyamda gördüm sadece zaten (evet ben rüyamda görüyorum spor salonunu, ben rüyamda istersem uçabiliyorum da, kontrol edebiliyorum rüyamı böylece canım ne isterse onu görüyorum misss).



Pazar günü BOSU tepesinde yaptığım fusion dersinde yeteri kadar hayal kırıklığı yarattı durum zaten bana malum kondisyon nankör bir kedi (İbrahim tatlıses'in nankör kedi şarkısı - off çok fena takılır bu şimdi benim aklıma rezillll) iki gün arkanı dön hemen düşer sen de 4 gün toplamaya uğraşırsın. Tamam abarttım belki zaman aralığını ama işte öyle bırakmaya gelmez. Rejenerasyon arası bile versen düşüyo işte ha hızın azalır ya kuvvetin bi şey olur yani. O yüzden toparlanacağını da bilirsen dert etmene gerek kalmıyor ciciş.

Pazartesi akşamı Fitness Türkiye Şubat sayısında uffaacık minniiciiikk minnnak bir ben varım, onun fotoğraf çekimleri vardı, e gene idman yapamadım. Ben de dün akşam kuduz gibi çalıştım. Ama öncesinde minik bir değişiklik yaptım. Besin!!! Diyetim için minik benim için oha bir değişim oldu. Akşam öğünümü sırf proteine çevirdim. Veeeee sonuç mucizevii olduuuu. Hem açlık hissetmedim hem şekerim düşmedi hem de deli bir performansım vardı. Tabi bi de bu kollektif bir şey. Uykumu aldım, stresten uzağım sabah ve öğle öğünlerimde de iyi beslendim. Yani bir parça değil, bütünsel puzzle gibi :) Bence çok da eğlenceli. Parçaları bir araya getiriyorsun ve yepyeni bir sen çıkıyor güzellie bak! Bu arada yeni sabah kahvaltısı önerim, tam tahıllı ekmeği kızartıp üsütne light fıstık ezmesi sürüp bir kaç dilim muz koyuyorsun sonra tavanlarda örümcek kadın gibi geziyorsun muhteşem enerji veren bi şey yaaa çok seviyooruummmm...

Bu öğün beslenme ve saire konusunda biraz bazı şeyleri daha dikkatli yapmam gerek. çünkü şekerim karnımda kağıttan hallice bir yağ tabakası kaldı ben onu istemiyorum. Altında packler yatıyor ama yatıyor yani, yatmasın bence çıksın ortaya. Karın kasları gym'de yapılmaz mutfakta yapılır o yüzden besine dikkat harekete devam :)

Son bir şey, dün akşam konuştuk mesela kızlarla, sen nasıl hallediyorsun yemek işini dedi bir arkadaş ben de dedim ki çantamda kocaman bir açık büfe var. Mesela şu anda çantamda iki muz, protein bar (ki yakında bunun ev yapımı versiyonlarının tarifleriyle geleceğim), çiğ kuruyemiş ve kuru meyve (bunlar da abartmiim diye porsiyona bölünmüş halde) ve üç adet haşlanmış yumurta var (bunların bir tanesinin sarısı yenilecek kalan ikisi sokak hayvanlarına verilecek). Yumurtalarımı Kanyon'un ortasında soymaktan da utanmıyorum ayrıca, ne yapiim ne yağı kullanıyolar nereden bileyim. Devamlı salata yiyemem olmaz yani, bir de nerey kadar somon ızgara yiyebilir bir insan, ben de öğünlerimi atıyorum çantaya. Geçen gün yanımda oturan 42 beden kadın gibi bir kamyon tekerleği boyunda pizza mı yiyiim olmaz. Kendime baktığım için ben mi utanıcam hiç de bile!!!

Bu arada 58 kiloya düştüğümü görünce dün akşam biraz panik oldum ya kaslarımdan gittiyse, ya kaslarımdan verdiysem. Acil ölçüm yapılmalı. Kas kütlesi artıp yağ kütlesi azalacak şekerim. Kilo takibi çok da sağlıklı değil yağ oranın önemli, yağ verecek kas alacaksın. Yağ oranın 16 olsun istersen 73 kilo ol, 34 beden olabilirsin. Neymiş zayıf olmak değil sağlıklı ve atletik olmak.

Haydi o zaman bak bakalım ne yiyorsun...

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder