Sayfalar

12 Ocak 2014 Pazar

ilham verenleriniz bol olsun

İnsanlar gece çıkınca sarhoş olup mantı olsun feraye olsun (ah casita yiiycem gene diyet programıma uydutup bekle beni ferayem sana geliyorum) ıslak hamburger olsun ne biliiim tuzlama şirden olsun yer, ben ayık ötesi geceyi tamamlayıp post yazıyorum.

Şu anda okuduğum kitap sokak kedisi bob süper ilham verici. Hayatta sunulan şansları değerlendirme üzerine bir de kimseyi yargılamadan severek mutlu olunabileceğini muhteşem anlatmış.  Ben şahsen sevdim. Benim için ilham çok çok çok önemli.  Bu blog da öyle başladı ve takipçilerin ilham almasi beni mutlu ediyor. Allahım nasıl duygusalım şu anda belli değil.  Çünkü bu akşam harika bir aşka tanık oldum. Her çeşit insanın birarada olup muhteşem eğlenebileceğine bir kez daha şahit oldum ki umudumu yitirdiğim şu gibi günlerde buna ihtiyacım vardı.  Bu beni şarj etti diyelim.  Ayrıca fit kızların gece alkol almadan super eğlenebileceğini de kanıtladım. Sıfır alkol ile geceyi tamamlayıp delllliiiillerrrr gibi dans ettim. Ha ben zaten doğuştan şerbetliyim o da var.

Gelelim alkol meselesine. Ay spora gidiyorum içerim ben yok. Kendine bakacaksan tam bak. Hastalıktan yeni kalkmış bedenime direncini düşürücü bir iksir vermem. Ayrıca yarın idman var (ollleeeyyyy) şu meret virüsün yüzünden 3 gündür gyme gidemedim kırmızı görmüş boğa gibi dellenecek yer arıyorum.  Hem kendim (iyileşme) hem de başkaları (bulaştırma) için en iyisi benim karantinada kalmamdı.  Bana bulaştıran her kimse bunu o da akıl edebileydi ne hoş olurdu. Neymiş arada bir iki kadeh şarap süper ama her zaman ihtiyacımız yok şu merete.  Eğlence içimizde.

Sonuç;
- alkol keyif aracıdır canınız istediğinde alınız abartmayınız yazık karaciğer cilt ve kalan herşeye
- kimseyi yargılama çünkü herkes kendi içinde bir çok güzellik barındırır ilham verir yeni hikayeler sana iyi gelir kapatma kalbini evrene aç: yaradılanı sev yaradandan ötürü
- vuduna güven o seni yarı yolda bırakmaz eğer sen de ona iyi bakarsan...
- başkaları icin mutlu ol sen daha da mutlu oluyorsun içindeki iyilik çıkıyor ortaya
- oryantal hocamı da oryantal ekibindeki diğer genç oryantalcileri de çok seviyorum
- bu akşam sahneye çıkan abi gibi olmak icin 40 fırın ekmek yemem gerek (lafın gelişidir beyaz un yemiyoruz)

Sevgiyle




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder