Sayfalar

30 Ocak 2014 Perşembe

Kilo verdiren, cildi pırıl pırıl pürüzsüz yapan en muhteşem detox reçetesini veriyorum!!!!

Bugün su içicez. Beyninin %90'ı vücudunun %75'i su. Su içmeyi sevmeyen insanlar tanıyorum ben ve varlıklarının tuhaf olduğunu düşünüyorum. Çöl kertenkelesi gibi su içmeden yaşamaya çalışıyolar... Ben ki 2 litre normal su ve bir litre akminayı her gün bir içerim, buna bir de idman esnasında içtiklerimi ekleyin etti mi sana ufak çaplı bir göl! Ne güzel.

Ne kadar su içmeli günde? Çişin renksiz kokusuz olana kadar! Net. (Lafı dolandıramadım kusura bakmayın yıllardır UZMANLAR bi şunu net söyleyemedi)



Kemiklerin %22'si, Kasların %75'i, Kanın %83'ü su. Bu su besinleri namnamları oksijeni hücrelerine taşıyan kanının ana maddesi yani. Bu kadar gerekli su sana. Varlığını devam ettirebilmen için şart varlığın su çünkü. Burdan derin bir filozofik tartışmaya girelim mi fetüstü amfibilerdi yunuslardı falan :)

Bir kere enerjinizi konsantrasyonunuzu toplar su içmek. Ya da şöyle diyelim düşmesini engeller!

Vücust ısısını dengeler (nihayteinde milyar tane kimyasal reaksiyon neticesinde hayattayız basınç ve sıcaklık kimyasal reaksiyonlarda çok önemli bu ısı adaptasyonuna bir de burdan bak)

Kalp krizi ve kanser riskini azaltır bolll su içmek.

Baş ağrısı nedir bilmem (Lodos olmadıkça) çünkü deli gibi su içiyorum. Her kaynakta suyun baş ağrısına iyi geldiğini görürsün.

Yağ yakımında rolü var suyun şekerler o yüzden kilo vermek için de yardımcı olur (gözleirn parladı kulakların dikildi kilo vermek diyince).

Toksinleri İzmir marşı ile gönderirsin (işte çişine dikkat et, berrak ve kokusuzsa bravo toksininzi çook az).

Cildi pırrıl pırrıl yapar (hayatımda sürdüğüm en pahalı kremin fiyatı 300 €'ya yakındı THY gene bizi dikmiş havalimanına rötarın ağbabasını yaşıyoruz Brüksel'de sinirimden attım kendimi Freeshop'a bi baktım krem fiyata baktım OHA nihayetinde 20 gram da bi şey böyle minnak, Arap yağı bol bulunca düsturuyla aldım kremi boca ettim. Parıl parılım falan dedim oha bu cilt bir daha olmaz böyle - vermem o parayı ben- ve şimdi bakıyorum egzersiz uyku ve sıvı üçgenim tam cildim parıl parıl porlarım nerdeyse yok vallahi bak). Vücudu dehidrasyona uğratmamak saçını cildini pırıl pırıl yapar. (İçmenin yanısıra bakınız Evian'ın dünyanın parasına sattığı spreyleri hepimiz aldık onu hepimiz o kazığı yedik)

Kabızlığa çaredir şekerim su, vücudu ve sindirimi düzenler.

Bağışıklık sistemini toparlar (Almanya'da öğrenciyken paten yaparken düşüp kuyruk sokumumu çatlatmıştım doktor bana günde 3 litre su içmemi ağrının azalacağını, alçı veya başka bir önlem alamayacaklarını söyledi. Ama Almanya'da dokorlar neredeyse herşeye çok sıvı alın 3 litre su için diyorlar).

Dehidrasyona uğratmıyoruz kendimizi çünkü su eklemlerimizi kaygan kaslarımızı elastik tutuyor (bakınız juicy steak kıvamında olmak). Vücudun iyi olduğu için ruh halin de iyi olacak (bir kere ne por kalmış ne bir şey bir de cilt parlıyo deli gibi daha ne istersin).

İçinde yağ yok, şeker yok, alkol yok, gıda koruyucusu yok, boya maddesi yok, saf duru bir şey daha spirituel algılamak istersen doğa ile bağlantı kurarsın diye düşün. Ya da saflık mesela (hani günahlar suyla yıkanınca gidiyo ya ruhun gibi vücudunu da temizle düsturu bildiğim her dinde bir var bu)



Valla sağlık, ruhanilik, din, kilo verme ve cilt her yönden yakaladım seni kaçamazsın. Bugün bol miktarda su içeceksin belli oldu. Bazen sıkılıp bardağımın içine bir mevsim meyvesi tanesi (nar, üzüm, çilek kiraz favorilerim portakal ayva aynı etkiyi vermiyo), taze nane, çubuk tarçın falan attığım oluyor rahiya veriyor ya da lime(ay tamam ukala dendi bana gele misket limonu oldu mu) veya sarı limon dilimi.

Masanda su var mı? İç bakalım.

Angelo Bronzino: İç anam iç diyo bak ne güzel diyo

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder