Sayfalar

14 Ocak 2014 Salı

Her başarılı delinin arkasında ona inanan bir dahi vardır

Aylardan Mart, sene 2013. Ben 5 kilo yağ atmışım daha da devam ediyorum yolun yarısında biraz gerideyim. Hayatıma bir anda girdi. Spinninge gel dedi, gelemem benim her yerim sakat dedim (yalan, külliyen yalan tamam bir iki sakatlığım var ama ben duydum bunun dersi ağır, çıkartamam moralim bozulur kafam bu). Gel sen gel bi şey olmaz dedi gittim. Hadi terden öldüm yorgunluktan bittim yalnız 1,5 ay sonra fark ettim ki bende bir gram selülit kalmamış (durumun dramatikliği şu anda calflarımın olduğu yerde "portakal kabuğu şeklinde cilt bozulmalarının - selülit- olduğu zamanlardan geldim ben kadim zamanlardan...).

Bu konuşmadan 2 hafta sonra hala Mart 2013- ne uzun Marttı be başıma gelmeyen kalmadı tabi ki başka postta anlatıcam - aynen şöyle dedi #Ekip! Nisan'da Belgrad koşuları başlıyor hepiniz orda olun! Haydaa be hocam hadi spinning bir yere kadar arada oturuyosun ediyosun ormanın ortasında ben nasıl koşayım. Kafadan bunlar geçerken dedim ki dur ben bi koşubandına çıkiim bakiim ne olacak. Ne olacakmış olan oldu!!! Gidilen maksimum mesafe 1,5 km, nefes alamayan ben, o esnada çok büyük iş becerdiğimi sanıyorum ama Belgrad parkuruna bakıyorum 6k!!! Hayatta çıkartamam. Ben dedim giderim sonra yürürüm, e bunlar koşacak ya beni bırakırlarsa... Ya beni oradaki vahşi kurt, köpek, ayı, mangalcı falan yerse.... Yok dedim yaaaa yok yok Mehmet Ali Hocam beni bırakmaz. Yapmaz o bunu bana. Ben ama panik. Dedim kendime FitnessDelisi, sen eski sporcusun bi şekil olacak artık. Biz kalktık Cumartesi sabahının birinde şaka gibi saat 6da, buluştuk clubde, atladık minibüse istikamet Belgrad Ormanı, mesafe 6k. Ben kendi cenaze dualarımı falan okuyorum içimden. Esnedik, çıktık veeeee tam 38 dakika sonra ben 6 kilometreyi koşmuştummmmm olleyydim yuppiydimmmm yaşasındım. Acayip gazdım. Uzuuun zamandır bu kadar mutlu olmamıştım. Ertesi hafta bir daa sonra bir iş seyahati arası sonraki hafta parkuru tersteeennn amaneeey burada yokuş tırmanmak gerek hmmm.... Dedim olmadı yürürüm ben :) Ya bebeğim yürürsün saf mısın sen? Tam ben yokuşun ortalarında yürür gibi oldummm arkamdan bir şey gürledi PENÇELEME HADİ KOOOŞŞ KOOOOŞŞŞŞŞŞ KOŞŞ DEDİİİİMMM ÖYLE KOŞMA PENÇELEME KOOOŞŞŞŞ... (yani diyor ki koşman yeterli değil insan gibi doğru teknikle koş bak geliyorum oraya) Eyvahlar olsun Mehmet Ali Hoca geliyo benim gidişimi şöyle tanımlayabiliriz, arkamdan Jason geliyor!!!
Jason (kesinlike temsili Mehmet Ali Hoca değildir)

O günü de atlattıktan sonra bu koşma işinden bayağı hoşlandım ben, koştukça koşuyorum, ben bir açıldım maşallah Arap Atı. Koşu bandında bayağı bir 5k lar falan 6k'lar. Bir de şu ortaya çıktı ben tersim. Benim herşeyim olduğu gibi koşu alışkanlıklarım da ters çıktı şekerim. Millet koşu bandında yardırır ben tıss. Amaaaa ver asfaltı offf ağlatıyorum. Benden soru: Mehmet Ali Hocaaaa Avrasya koşmak istiyorum kaç k çıkartırım ben? Sana yüklesek sen maraton bile koşarsın dedi ben 15 k'ya kaydoldum.... Ve çıkarttım da  hem de hayatında ilk defa 15k koşan bir mahlukata kıyasla gayet de güzel bir sonuçla. Bana Hocam inanmış çıkartmiicak mıydım? Hiç yani... Onun gazıyla Nike (7k) koştum, Salamon (6k), Urbanathlon (10 k engelli) veee Avrasya (15k). Mart 2013'de 1,5 k koşup yere yapışan ben 2013 yılını 4 müsabaka koşarak kapattım :)) 2014 hedeflerimiz büyük :) 

Benden soru: Mehmet Ali Hocaaaaaaaammm benim karnım şöyle olsun, üst baldırlarımın biraz daha yağ oranı azalsın, sonra sırtımı da beğenmiyorum daha kuvvetli olabilir, ayrıca omuz ve kol da yapmam lazımmmm. İlk başlarda içinde bana karşı bir acıma mı vardı ne vardı bilemiyorum ama ikinci programda da bir atak olmasına rağmen bana verdiği 3. programda koptu gitti. Diyorum ki ben bunu nasıl yapıcam yapamam bana diyo ki konuşma sen yaparsın. Sonra aaa aa aaa yapıyorum. 

Ben: Mehmet Ali Hocaaaaaamm ben gene cehennemin dibine gidiyorum (Vilnius/ Prag/ Amsterdam/Hannover/ İskoçya ya da her neresi ise) bir hafta ne yapıcam ben spor yapmazsam ölürüüüümmm.. (Ah be hocam ne kahrımı çektin beeee) Et onun kemik benim, bana vücut ağırlığı ile yapılan özel program verdi ki hem nabzım artısn hem total body workout olsun, otel oladalrında dar alanlarda kısa paslaşmalarla çalışabileyim. Yememden içmemden aklıma ne geldiyse sordum da bir gün gık demedi tek tek yanıtladı. Sanırım çelik gibi sinirleri olmasa bana dayanması mümkün olmazdı...
En son programımı verirken erkek programı yazıyorum artık sana  dedi :))) hakikaten benim kahrımı en çok o çekti :) 

Bana gelen soruların ilki ne yiyorsun, ikincisi hangi hoca ile çalışıyorsun :) Hehehe her başarılı FitnessDelisinin arkasında onu fena gazlayan bir dahi vardır :) 

Kıssadan hisse, gecenin olmuş 21:15'i spinning'in son dakikaları. Mehmet Ali Hoca bangır bangır bağırıyor çıkartıcaksınz yapıcaksınız oturma tempo. Biz bitmişiz artık son ATP'ler harcanıyor aramızda ışığı görenler var, ama gitmemeye çalışıyoruz. Bisikletime baktım ter nasıl aktıysa kuru bir alan kalmamış. Tamam dedi Hoca, son şarkı basıyoruz. Allahııaaammmm... Başladı böyle bir şarkı tövbe estağfurullah kemençe havası gibi bir şey. Hoca RPM ve Level veriyor haliyle ikisi de yüksek biz inim inim inliyoruz falan, ama bırakan da yok yapıcaz illa. Tam gene kemençe solo girdi, Hoca sesi kıstı Ha uşaklar Ha dediiiii ve koptuk. Kıssanın hissesi olmadı ama sevdiğim bir anımdır. Yazarken gene güldüm. Siz de gülün. 


Sevgiyle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder