Sayfalar

13 Ocak 2014 Pazartesi

Felekten bir fit gece

Bu işe ilk bulaştığımda bir sürü insan acaba ne zaman yeni hobisinden sıkılacak diye bekledi. Ne yazık ki yağlı göbeklerinin üzerinde atan sıcak kalplerini kırdım (bak sevdiğim için böyle yazıyorum yoksa vallahi döşerdim). Üzgün değilim ama ben baştan da söyledim. Ben bunu hobi olarak yapmıyorum ki. Ben yeni bir hayat istedim ve yeni bir hayat yarattım.

Sen yazılırsın spor salonuna, haftada iki gün gider suratında ful makyaj, fönün bile bozulmadan yarım saat max  6 km hızla koşu bandında yürürsün - just like a hamster baby juuust like a hamster, sonra ay çok yoruldum bebeğim beeeğğğnn açlıktan da ölüyorummm diyip trans-yağlı soslara bulanmış ama hakkını teslim etmek gerek leziz- salatanı yer vicdanın rahat kafan boş (vicdanın rahat çünkü kafan boş, çünkü bu konuda bir şey bilmiyorsun ki :) Nietsche ne demiş bilmek lanetlenmektir.) yoluna devam edersin. Sonra belki şansa bir iki kilo verip üstüne 5 alırsın yoyo kiloların, ordan burdan bulduğun diyet listelerin ve zayıflama haplarınla harap etmeye devam edersin kendini.

Bir de şu model var ki buna bayılıyorum: Ay benim çok renkli bir sosyal hayatım var. Sosyal hayattan kastı Cuma ve Cumartesi akşamları sabahlara kadar mekan mekan gezip sabaha kadar içmek. E tabi bu tipler sabah kalkamaz, alkol vücudu mahveder, yüzdeki porlar böyle İSKİ çukuru gibi, gözlerin altı mor ve şişmiş, ama bunların en belirgin özelliği (çünkü diğerlerini makyajla kapatabilirler ama sıkıyosa bunu kapatsınlar) bacaklardaki laz müteahhitin kaçak kat çıkmış gibi duruduğu selülitleridir. Bınnngıl bınngıl adeta bir portakal bahçesi. Sosyal hayat? bence yeniden gözden geçir kendini bebeğim...

Cumaretsi akşamı hiç bir şekilde kıramayacağım bir insanın davetine icabet ettim :) hatta yatak döşek yatarken kalktım gittim. Ohh çok da iyi etmişim. Süper de eğlendik şekerim. Attık göbecikleri. Ayrıca harika bir dans performansı izleme şansım oldu kaymaklı ekemek kadayıfı (temsili). Biz 3 kız toparlandık gidelim dedik. Ama bakarsan tam SATC kadrosuyuz. Gym Gang kızları bendeniz, Meyve ve Civciv, hepmizin metod farklı hepimiz bir şekilde geliştirmeye çalışıyoruz ama yöntemler fena. Ben Ceneviz keşişi gibiyim alkol almiicam diye tutturdum. Yemeğimi de dışarıya bırakmadım dedim yağını tuzunu bildiğim şeyi yiyeyim ben evimde yedim. Meyve antremandan çıkmış kurt sürüsü gibi aç, hakkını teslim ediyorum gene kendisine dikkat etmeye başladığından beri çok yol katetti, mesela o akşam tahıllı ızgara tavuklu yağsız tuzsuz salatasını yedi, suyunu içti bol bol bravoooo. Civciv Miller'ları dizdi, bir kase de ketchaplı mayonezli hardallı ema dilim patatesi afiyetle yedi. Buna patates geldi biz bakıyoruz böyle. Ne bakıyosunuz şekerim diye bir de haşladı :) (o civcivi yerim ben). Hepimiz ayrı telden çalıyoruz hepimiz birbirine özeniyor bir şekilde belli, ben Miller'a bakıyorum yan yan, Meyve patateslere (tamam biz genelde yiyenin önündekilere özeniyoruz ama biz yaza 6 pack için kasıyoruz o packler gymde yapılmıyor mutfakta yapılıyor). Toplasan bir adam ediyoruz bir nevi :)

Neyse kutlamanın yapılacağı mekana girdik, ben hala alkolden uzağım, zaten hastalıktan yeni kalkmışım, ne düşürücem bağışıklığı, Meyve bir önceki geceden kalmayım ititrafını yapmıştı zaten, kendisine dayaklık olduğunu tebliiğ ettik. Civciv Millerlarıyla mutluydu :) Bir zaman sonra dans eden, eğlenen bir topluluk olduk mutlu mesut. Hiç de ihtyaç duymadım aman herkes içiyor ben de içeyim gibi bir dürtüm yoktu.

Gecenin sonunda Nişantaşı Aşk'ta damla sakızlı Türk kahvelerimizi içtik ve olayı erken kapattık. Bu arada Meyve'den haber alınamıyorudu kendisi sağlıklı yaşamdan uzak bir mekana gidince yitirdik, Pazar anternmanı yalan oldu kendisinin :( Bana gelen mesajda kısaca Pattes yazıyodu :)

Ertesi sabah gayet dinç, iyi ve ayık uyandım. (genelde ayık uyanamam ben sabah uyanamam olamaz ama alarmsız uyanınca canım istediği zaman ondan sanırım.)

Pazar günü nankör bir performans ile - malum bu virıüs beni yere yeksan edince ben de idmansızdım - BOSU tepesinde bir saat bazı setleri çıkartmadan geçti. Amaaaa ben biliyorum ki artık iyiyim, sağlığım yerine geldi e bu durumda bol antenman yapmak düşer bana, eski kondisyonuma hatta daha iyisine şıp diye kavuşurum ben.

Kıssadan hisse, o sosyal hayatının leş olmasına gerek yok. Hempimiz seviyoruz yemeğin yanında bir iki kadeh güzel bir şarap içmeyi, hem ben İstanbulluyum bizde balığı rakısız yollarsan haram olur o balık içeride. Ya da git bi clube ben severim Mojito olsun, güzel bir Scottch olsun ne bileyim Martini Cin falan değişik. Ama herşey dozunda be kardeşim. Sabaha kadar ne zorun var? Ha yaptım onu da yaptm bir kaç hafta önce artık stresten ölecekken dedim ki heyytt kendimi şarapta boğucam. Ha ne oldu ertesü günkü idmanımdan oldum. Tüm gün baş ağrısı ve yorgunlukla geçti. Cildim de iğrenç olmuştu böyle kar sonrası a-kaymış asfalt yol gibi yamuk yumuk delik deşik porlar karadelik gibi. Nihayetinde değmedi be gülüm. Düzelmedi yani. Derdini tasanı şarapta vodkada boğamıyorsun geçmiyor yani, e o zaman neden zarar veresin ki kendine iki kadeh sınırını koy ona göre yaşa mesel SAĞLAM İRADE ise al sana challenge :)

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder