Sayfalar

31 Ocak 2014 Cuma

FitnessDelisi seni motive etmek için burada kimse yoksa ben varım YÜRÜ BE KOÇUMM BENİİİMMMMM

Merhabaaaa merhabaaaaa,

Aylardır yıllardır spor yapıyorum e ben neden kilo veremiyorum?

Ş,mdi bu soru baştan yanlış çünkü demek ki bir yerde bir sorun var ve sen bu sorunun üzerine gitmiyorsun. Hadi gel değişelim. Ne yapabiliriz bakalım...

Önce bir doktora gittin mi belki metabolizmanda veya hormonlarında veya başak bir yerde bir sorun vardır....

Doktor sana dedi ki herşeyin OK o zaman geli hayat tarzın ve gym alışkanlıklarına bakalım;



  • Gym'de ne yapıyorsun ve nasıl yapıyorsun? 
Cardio: 
Eliptik; benim bu aygıtla sorunlarım var. Eklem rahatsızlıkları falan olanlar için belki te çözüm olabilir ama ben verimliliğine inanmıyorum yani ne biliim bi yalan geliyo bu şey bana. Öyle hamster gibi debelenip duruyormuşsun gibi ounun yerine gidip açık havada yürüsen metabolizman daha hızlanıcakmış gibi. Bir kere en baştan anlaşalım eğer terlemiyorsan o işte bir yanlışlık var kuzum. Hem ellerini tutuyorsun burda ellerini tuttuğun zaman kök kasların (karın bu hani eritmeye savaştığın göbeğin altı) bir hayır görmüyor. Kasın etkisini bilehare konuşucaz kilo vermede.
Koşu bandı: Geçen bir arkadaşım söyledi ki ben de katılıyorum; kopşu bandında 4 kilometre ile 35 dakika yürüyüp kilo veremezsin, hatta boşuna yorulursun havanda su döv kol kasın çalışsın daha iyi yani. Bi de elini dayayıp dizi izliyosan ne manası kaldı işin. min 45 dakika min 6k ile yürü haftada 4 ya da koş min 25 dk ki benim tavsiyem 35-40 dakikalara çık ve indirme. (Hocalarına sor bir sakatlığın hastalığın varsa)
Dans: Dans dersi vardır makyajın bozulmaz, dns dersi vardır pandaya dönersin akan makyajdan. Nabzın artsın terle yorul perişan ol beter ol ol ki erisin yağlar :) 
Outdoor koşu: Kaptır gitsin. Hatta telefonuna bir uygulama yükle ve takip et. Çünkü gelişimi gördükçe bi gaza geliceksin bi gaza geliceksin. Gelmezsen gel FitnessDelisi'nden hesap sor.
Yüzme: At kendini havuza ballllııklar gibi deniz kızları gibi çıpırdan. 

Cardio'nun altın kuralı: İlk başta olmuyo hemen yaptıkça açılıyosun yap yap güzel oluyor sonra. 

Kuvvet: Dilimde tüy bitti o ağırlık kaldırılacaaaaaakkkkkk NOKTAAA şekerim kaslar yağlardan daha çok enerji harcar yaklaşık 3 katı. Ne kadar çok kasın olursa o kadar çok durduğun yerde enerji harcarsın. Kas oranını arttırmak için kuvvet çalıacaksın ağırlık kaldıracaksın. Hatta kuvvet cardio beraber sunan dersler var gir onlara alış sonra zaten kendi programını yazdırıp (her spor salonunda var bu hizmet nerdeyse) çalışmak için can atacaksın. Benim yolum bir gün üst vücut bir gün bacak kalça. Karın için ayrı takılıyorum, ya kendim çalışıyorum ya karın dersine giriyorum. 

Pilates: Sırf pilates ile kilo veremezsin! Sıkılaşrısın ama taşşş giibi  sıkılaşırsın. Yatırım gibi gör. Cardio ile yağları erit, Pilatesini yap. Yazın havuz kenarında yağların altından çıkan sımsıkı kaslarına bikini şovunu yap. 

Yoga: Bak gene sırf yoga ile kilo veremezsin. Pilates ile yapı olarak benzer, sıkılaşrısın, esnekleşirsin, kas yapman kolaylaşır, kas kütlesi artacak artaacaaaak....

Yoga Pilates: Vücut ağırlığı ile çalışmak candır!!!! 
Adeta bir kuğu bir kelebek ağlara yakalnmış bir tuhaf ne bu yaaa 

Ayna: Bak canım aynaya, beğenme kendini beğenmediğin yerlerine bak özellikle ve de ki heyytt ulan sen mi büyüksün ben mi :) tabi ki sen büyüksün o gariban sefil bir yağ bir selülit bir şekilsizlik. Baldırında selülit taşımış olan ben sana diyorum ki o fırlaklıklara o portakal kabuklarına dik dik bakmasaydım şimdi Ronald'yu kıskandıracak calflara sahip olamazdım. (Tamam abarttım ama gram selülit kalmadı be bacım gitti yok oldu resmen içimden şeytan çıkardım arındım vallahi bak)

Yemek:

Yemek demiyoruz beslenme diyoruz. Burada işi ciddiye alıyoruz ki şaşmayalım. 

Öğün sayısı: 2 öğün salata ile olmuyor anlaştık mı o konuda bak devamlı yazıyorum Kuzu değilsin sen otlamayı kessss yapmaaaaa. Benim karnım hiiç acıkmaz çünkü devamlı besleniyorum. O yüzden bavul boyutu bir Longchamp çantayı her sabah besinle (!!!) doldurup işime gidiyorum ve yiyorum. Kahvaltısız evden çıkmıyosun, min 2 ara öğün yiyorsun, öğlen yemeği ve akşam yemeğini aksatmıyorsunnnn cicikuş ok mi?

Ne yiyycemmm beeeğğnnn? Herşeyi, yakabileceğin herşeyi yiyebileceksin. Belki benim yöntem herkese uymaz ama ben hayatımda diyetisyen görmedim. Verilen 12 kilonun sırrı proses edilmiş şeyleri kestim ve sproa gittim bu. Şeker var şeker var, pasta da şeker üzüm de ama bak bakalım hangisi yanıyor :) Vücudun kullanabileceği şeyleri sokacaksın içeri ki proses edilsin. Dünnnyaalar kadar yazdım ben bunu :) 
Somon candır. Bakama nefret ederdim tek yemediğim balıktı kendisi. Fakat soğuk deniz balıklarında bulunan besinler MUUCİİİZEEEVVİİİİİ hem bi yerden sonra seviyosun ya

Spor sonrası besin: Spor sonrası beden harap tabi, gym'e gittin ananı ağlattın, tozu dumana kattın. Protein shake olur, doğal takılıyorsan benim gibi keçi sütü olur, ne biliim ızgara somonlu salata olur ye babam ye rejenerasyon safhasında vücudunu ödüllendir.Ödül dediysek kalkıp iki metre adana yeme bak o olmaz. 

Bilgi: 
Devamlı araştır, bak sor gözlemle, kendini dinle, başkalarını dinle. Ben şahsen hocalarıma ve kadim dostum Google'a soruyorum herşeyi. Yazıyorum çiziyorum not alıyorum bilgiyi biriktiriyorum bi de kullanıyorum. Buradan da aktarmaya savaşıyorum :) 

Motivasyon:

Kimse tutup da ay ben bi gidiim de sırtıma 30 kiloluk bar alıp 60 tane deep squat yapiim demez. Şimdi dğruya doğru. Kim ister ki işkence çekmeyi? Yalnız sonucu bi görüyosun Allaaahh beee (Uçan Sabri) oluyosun. Sonuç gördükçe devam ediyosun. İş disiplin ii bacım hayatta hakikaten hiç bir şey kolay gelmio ben de isterim ohh nerde çaldı orda kaldı tıka basa şeker çikolata yiyeyim de kaslı kaslı fit olayım. Olmuyo çalışacaksın. Bağladım mı Küçük Emrah'a tamam o zaman.
Uzak değil o günler haydi el ele gidelim :)

Uzun oldu evet sıkılmadın ve buraya kadar geldin umarım. Sen ne konuşuyosun be kadın dersen eğer, ben de derim ki şekerim azmin karşısında ne selülit kalır ne göbek ne o iç bacaktaki sinir yağ kesesi ne de kenarlardaki o salak bıngıllar. 

Açık ol, yapabileceğine inan, başarınca da şu FitnessDelisi'ne bir hayır duası et. Yaz geliyor huuuuuu hanııııımmmm hala oturuyosun, Haftaya diil Mart'ta diil şimdi şimdiiiii.....


Sevgiyle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder