Sayfalar

24 Ocak 2014 Cuma

Uyuyan güzel ve paranormal aktiviteler

Dün üerinize afiyet oryantali biraz fazla kaçırmışım. Enerji patlaması falan değil bildiğin siklon oldum. Döne döne. Biraz da şişkinlik vardı artık öğlende üniversite menüsünde çıkan neyin yağı bana dokunduysa oryantal yapan balon balığı gibiydim. Aynada bunu görünce daha da çok eğlendim. Murat Hocam benim en sevdiğim beatlerle başlayınca sonra FitnessDelisi koptu oluyor. Koparım!!!! Sen o şarkıyı çalarsan ben de koparım!!! Bunu duyup da kalkıp göbek atmayacak bir insan evladı tanımış olmak bile istemiyorum Varsa öyle biri çıksın gitsin hayatımdan. Ciddiyim valla.

Enerji patlamasının sonucu, gym sonrası dedikodu keyfini de (ayy ne uyuz olurum kankamla bik bik keyfiiiii - hadi be ordan offf) bitirip tam kalktıktan sonraaaa, 4 kişiden en geride kalan masaya en az 3 adım uzaklıkta, şaannggıırrtt diye bir ses! Şekerim şangırtı bizim şıkırlardan gelmiyo ay ne oldu derken çok paranormal bir olay yaşamışız meğerse ona aydık! Sen masanın üzerindeki kürdanlık kendi kendine düş parçalan. Enerji böyle bir şey bir de 4 azılı oryantalci yan yana gelince (başta hocamız olmak üzere) nasıl bir enerji fırtınası yaydıksak dedim ki bir ara aha göktaşı falan düşecek bi şey olacak.

Malum bundan sonra benim uyumam zor oldu, gece olmuş 00:00 ben hala bakınıyorum böyle sağa sola gözler faltaşı. Enerji patlamam dışında acaba neden uyuyamadım. Bilmiyorum derken aklıma geldi bu öksürük yüzünden (evet hala bir denizci gibi öksürüyorum) ayaklarımın altı, bağrım boynum hatta kazayla gözümün içine bile vicks sürüdm ben. Mentol kokusu beni bir güzel uyarmış duyargalar kirpi yavrusu olmuş ben de Mankell'in Beşinci Kadın kitabını okuyorum uyuyim diye. Gözüm de bu arada ferah ferah yanıyo, kokuyu tarif edemem, okaliptusa doymuş koala yavrusu gibi kokuyorum misssss.

Şimdi mentol ve enerji patlamasını geçersek neen uyuyamıyoruz uyumak için ne yapmamız gerek Uyumazsak sonuçları fena olur bak söyliiim!!!

Mesela uyumazsan böyle olabilirsin

Bi kere iyi uyumak için tutarlı yemek iyiyici olmak gerek, aç kalmiicaksın ama vücudu da şoklamiicaksın gecenin köründe kalkıp Tazmanya canavarı gibi buzdolabını yiyip göbekten ayaklarını göremez durumda gidip uyumaya çalışmanın alemi yok. 

Mentol mevzuna ek aşırı mentol içeren gargara, efendim extra ferah diş macunu da uykuyu vınlatabilir. Ha ben lavanta kokusunu seviyorum mesela beni uyutur ama herkese işler mi bilmem. Şakaklarıma ve yastığma bir iki damla lavanta yağı FitnessDelisi horrr:)

TV kitap, tanlet, telefon, phoblet, aşırı oryantal gibi duygularınızı uyarakcak herşey. Ay çok heycannııı durşu mesajı da okiim falan yok. Kafay boşaltıyosun. 

Sigara, puro bilmem ne zaten cızz da bide uyku öncesi on kere cızzz.

Sabah ayılamadıysam kivi portakal mandalina ananas yerim mesela limon sıkarım bol bol yiyeceklerime (çaya sıkamam çaydan tiksiniyorum çünkü, çayı sadece içine süt koyarsam içebiliyorum onda da millet kıraliçe elizabet misin uleyn diye dalga geçiyo içemiyorum) çünkü C vitamini insanı ayıltır enerji verir bomba yapar, gece yatmadan yersen uyuyamayabilirsin. 

Bir de yatmadan önce reçeteli reçetesiz ilaç kullanıyosan uykuya etkilerini sor bi ne olur ne olmaz... 

Tabi ki kas gelişimi ve hücre yenilenmesi için uyku şart iyi dinlenilmeli diye kendimi yırttım burda bak diğer postlara çoğunda var. Ayrıca ruhen çkersin verimin düşer, depresif sinirli böyle iyyk ir insan olursun ki neydi moto pozitif pozitif pozitif!!! Ayyyyynnen Polyanna yutmuş gibi. Uyku olmadan olmaz. Bu uyku mevzu da burda bitmez gerçi devam eder ama şimdilik bu da sanki güzel oldu :) Hem erteisi gün normalde aldığın kafeinin 5 katını alıp vücudu maynum etmenin manası da yok....

Uykusuz kalmanın sonuçlarını anlatmiicam uzun uzun ama bu linke bakarsan Hufftington Post muhteşem bir posterle olayı yaldızlı pekiyi ile halletmiş. Zinhar uykusuz kalınmaya!!!
Doğaya karşı gelme vücudunla barış kavga etmeden ona uyarak yaşa o da sonra ruhuna uyacaktır


Bak uyumasan ne olur diye ille de koydum, linke bakamaya üşenmişsindir falan 

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder