Sayfalar

25 Haziran 2014 Çarşamba

Bademli günler merhabaa melabaaaaa

Bana bakan diyetimin nasıl gittiğini net görebiliyor. Dün akşam beni Perşembe'den beri görmeyen kızlar (PrensesBanu, Kikirk başta olmak üzere) sen geçen haftadan beri çektin mi, nasıl bu kadar kısa zamanda sıkılaştın, kilo mu verdin sen gene yok olacaksın ama vermiş gibi dedurmuyorsun dediler. Büyük sevinç. Herkese soruyorum nasıl nasıl diye. Çünkü takdir edildiğimi görmek istiyorum çünkü buna ihtiyacım var çünkü karbonhidratın kısıtlı olduğu ömür zor bebeğim. Yüzüme bakan da anlıyor diyetteyim.

Dün akşam idman sonrası Kanyon'da bir İtalyan Cafe'ye gittik. benim sorum; pardon ben kahvemle gelen biscottimi arkadaşıma veriyorum da kendi kuru eriğim ve bademeimi yesem müesseseniz için sıkıntı olur mu? (Allahtan işletmecilerini tanıyorum yazık çocuk bana tabak verdi rahat yiyim diye...) seviyorum böyle mekanları. Bunlar kazanıyo beni. Ben de yiyorum elbet bazen :)

Bana bu zor günlerimde en çok o destek verdi, enn çok yanımda o oldu. O olmasa ne yapardım bilemiyorum. Onsuz yapamam onsuz yaşayamam. O benim bir tanem o BADEM :)

Benim vücudum bana tansrıal bi hediye (hakikaten fena tanrısala bağladı son diyetle maşakllah bana) Sen de ne yersen osun. Nasıl davranıcaksın kendine mesele bu....


  • Tok tutuar, vitamin mineral ve antioksidan dolular ondan çok seviyoruz. 
  • Kas oluşumunu destekler ve zayıflamaya yardımcı olur. İçindeki antioksidanlar sayesinde kalp damar hastalıkları, diyabet riskleri azalır, kolestrolü dengeler. Hatta içerdiği monosatüre yağlar ile kalp damar hastlaığı riskini bir daha azaltır. Mucizeviiiii. 
  • Badem yiyen enerjik olur bebişim ve kuvvetli kaslara adım adım gider.
  • Bir avuç bademde bir yumurtadan daha fazla protein olduğuna inanabiliyor musun? 
  • Ayrıca enerji bombası olmanı sağlayan mangan ve bakır da var içinde bunlar sayesinde mitokondriyanı engellemeye kalkabilecek serbest radikalleri dövüyorlar. Mitakondriya hğcrenin inamosu gibi düşün Mitakondriya yoksa yoksun...
  • Bademde deli gibi B2 vitamini var (riboflavin de alemlerde havan olsun), bu B2 (kısa olsun) oksijen kaynaklı enerjinin oluşumu için şart bi arkadaş. 
  • Badem yağ yakımına yardımcıdır bebiş, Ynai ayy badem çok yağlıııaaa çok kalorili diyen kezban seni bengay'layıp duş altına sokup çıkartıp ıslak havlu ile üstüne atlamadan uyarayım: neyi çok yersen ye o bıngllar olur. 
  • Günde bir avuç badem ye şeker. Müsline kat öyle ye, protein shae'in içine kırdır (offf manyak olur gerçi ben supplement kullanmıyorum ama kullansam yapardım)

Bir blogdan aldım üzerinde yazıyor ama çok hoş yapmış yapan eline sağlık

Bademin içeriği sadece yukarıda yazdıklarım değil tabi:faydalı yağ asitleri, E Vitamini, Mangan, lif, potasyum, demir, kalsiyum, fitosteroller ve flavonoidler (bunları daha önce yazdım ben size).

Bademi çiğ yiyeceksin tatlım. çünkü kavrulunca içine tuz, şeker, nişasta ve koruyuclar atılıyor ve katılıyor. Haa sade kavruluyorsa bilemem. ben gene de güvenip yemiyorum iğ badem tercihim. Çiğ badem forever.

Pembe çiçekli bi şeyden zarar gelemez di mi hemfikiriz
Sevigyle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder