Sayfalar

4 Haziran 2014 Çarşamba

durduğumuz yerde nasıl enerji üretimi?

Melabaaaa melabaaa a şekerler. Şu anda bir konferanstayim ve aslında tek düze giden bu sunumları pür dikkat dinliyor olmam gerekiyordu.  Oysa gerçek öyle değil.  Çünkü gerçekler acımasız çünkü gerçekler hakikaten can yakıyor çünkü göz kapakları kapanmak üzere.  Peki halimiz yokken nasıl enerjik olacağız?  Knda fikirlerimi yazıcam varsa eğer ekleyerek düzelecek bir şey buyrun efendim :)

Şimdi ofisimde olsam kapardım kapımı ve biraz ısınıp güvenlik nedeni ile duvardan destek alıp bir 10 nefes heads yapardım.  Malum kan dolaşımına bir boost veriyorsun roket oluyorsun.

Kahve de opsiyon ama yağlı kendisi. O yüzden az az annem benim tercihim sade Türk Kahvesi.  (Yanına lokum no no vücuda giren şeker bizi yorar ağırlık verir)

O yüzden böyle eventlerde de verilen cookie bilmem ne uzak dursun bizden

Vitamin c canım senin en iyi dostun. Ufak bir sır vereyim. Çay yanına verilmek üzere bu gibi etkinliklerde ille de limon verilir bir iki dilimi at ağzına em çiğne ye. Bak nasıl. Güzel enerji veriyor.

Ufak ufak gerin yoga yapiyorsun avantajlı.  Bacak sırt kol boyun ve omuzlarına Stretching uygula kan dolaşımını hızlandır uyku dagilir.

Temiz hava gunes biraz hareket de her zaman yardım eder ama her zaman bulabilir misin bilemem. Keza şu anda hilton Convention Center da bildiğin cakili haldeyim dışarı cikamiyorum ama limonla yedim. Günü sağ salim uyuya rezil olmadan tamamlamak tek amacım.  

Ben konferansa geri dönüyorum haydi size sevgilerrrr

Sevgiyle 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder