Sayfalar

9 Haziran 2014 Pazartesi

Bir haftasonu daha tamamen Gym ve Spor odaklı geçti Sabaha dek cardio Madonna FitnessDelisi

Bu hafta korkunç bir hafta Cuma akşamını görüp göremeyeceğimden emin değilim. Spora bile gidemeyeceğim, çok yoğun toplantı ve yemek organizasyolarına ha bir de ev sahibeliği yapıyorum. Hem konsorsiyum, hem üniversite hem de memleketi temsilen tüm yük omuzlarımda. Omuzlarım ise aşırı sağlam. Tunç Hoca sağ olsun beni bir adet kılıçbalığı gibi yüzdürdü cumartesi günü. Şikayetim yok, ağrım çok. 






Cuma günü işten toplanıtdan konfernastan delirip kendimi yoga sınıfına attım. Of fena iyi geldi. Bu hafta bakalım kendim yapmaya bile halim kalacak mı? Sakat dizimle bir headstand'ten düşüşlerim var Hazreti BuzPrens(es)i bayıldı. Ama dünya üstüne geliyorsa kendini ters çevir. Çevir Çevir.Bir yavaşlıyor yaşam bir 10 nefes kendine geliyorsun, bir kuvvet topluyorsun, kanın bacaklarından bedenine yaılıyor kendi özünde şifalanıyorsun. Denemeyene tavsiye ederim. Çok bunalınca ofiste kapımı kilitleyip biraz ısınıp bir inversion pozu yaparım ki çalışmaya başetmeye kuvvetim olsun.

Cumaretsi yüzdüm 1 saat boyunca, Kuşumla aynı kulvarda Tunç Hoca'nın insafında idik ki bence kendisinde insaf yok yani süper anlaşıyoruz bana merhametli instructor istemez. Bana ne kaddar sert ne kadar acımasız ne kadar gaddar o kadar iyi. Ben öyle gaza geliyorum Bana iyilikle bir şey yaptıramazsın. 
Bakıız fit bir abi. Abi çok terlemiş duş aklıyordu biz de Cahide'de bulunan yüzlerce kız olarak aman boğulmasın diye izledik. İnsanlık yani. Siz de fit olun Fit olmak çok güzel baksana :) 
Vee gelelim Cumartesi gecesineee :) Sabaha kadar Cardio! Hem de grup olarak! Bendeniz, GülümDenizim, Civcivim, SarıKadın, Hazreti Buzpren(es)i, Mülayim güzel Banumuz, Civcivim, BetsiBetsim, yani bizim tüm genç oryantalciler (böyle süper grup olmaz yalnız davetlilerden sadece bir kişiden hazetmiyorum o da zaten gelmedi oh çok da iyi oldu) böyle manyak bir grup olamaz herkes farklı herkes ayrı ve herkes MuratHocanınAskerleriyiz dedik hatta Hocamızı da aldık Cahide Greek'e geldik. Sanırım kimse bizim gibi yıkmadı orayı. en sonunda biri bana dayanamayıp maşallah Madonna gibi dansediyorsunuz diyince iyice koptuk. Büyük şeref. Olmak istediğimiz fitlikte kendisi ablaya ayrı hayranım. 


Devamı gelecek, hem de çok dahai süper organizasyonlarla. 2 senedir öğrendikleirmizi etüd ettik. Yalnız hepimize bir nazar değdi gözleri çıksın. En sevdikleirmden bir demet Madd videosu da aşağıda kıyağım olsun:) 



Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder