Sayfalar

23 Haziran 2014 Pazartesi

Run Beyyybbiii Ruuuunnnnn

Haruki Murakami'yi tanımayan var mı? (Ay ne ukalayım ay ne çekilmezim di mi Pazartesi sabah sabah zaten gülümseyerek falan dolanıyorum fakültede kesin bir gün içimi açıp bakıcaklar ne var bunda diye, napiiim arkadaşım Pazartesi sendromum yok) O zaman tekrar bu Capon yazar amcayı tanımayan var mı? Tanımıyorsanız büyük kaçırıyorsunuz, hemen bi google layın, geröi ben vikipedi linki verim tembellerim benim kolalalrım benim tıklayın ona, ve bir kitabını edinip okuyun derim. Benim ilk okuduğum kitabı Yaban Koyununun İzinde idi ve Rabbim ne manyak caponalr yaratıyorsun diyerek kitabı bitirmiş, amcaya da aşık olmuştum. Dün ise Koşmasaydım Yazamazdım'a başladım, sarstı kitap beni. Kitap yazarın koşması hakkında. Aynı bu blog un benim yemem içmem koşmam, idman yapmam ve kendimi nasıl hissediyorsam öyle olması gibi (evet yuh bana da kendimi Haruki Murakami ile kıyasladım, ama o Capon o beni sizin gibi yargılamaz saygı duyardı, küstürmeyin beni.).

İkizim sayılır abla o kadar da temsili değil yani haydi koşalım babes
Bir kere kitabın açılış metninde şöyle bir cümle var; Pain is inevitable, suffering is optional. Al cümleyi evin ofisin duvarına yazdır, al bunu dövme yaptır, beynine kazı mantra gibi söyle dur. Kesinlikle doğru. Ayruca ben de koşmaya başladığımdan beri aynen böyle düşünüyorum. Acı kaçınılmaz evet, ama acıyı nasıl algıladığın seni ya ezer ya da bir sonraki basamağa taşır. Ben bunun altında kalmayacağım dersen, ben bunu geçerim dersen, acı çooook da iyi bir hocadır canım. (Yemek olan acı değil o metabolizma hızlandırıyor, onu da severiz). Şimdi bu paragraftan çıkan benim Acıların Kadını Bergen gibi bir tip oldğumsa hemen yere yat ve 50 push up yap (ödül gibi ceza verdim). Bir kere (özellikle son 3 haftadır) acayip neşeliyim, yanımda gülmeden durabilen azdır, bir kere adım üstümde deli! Ne zaman nerde ne yapacağım belli olmaz :) Yani öyle durgun hayata küskün, nasılsın diye sorulunca KÖTÜ diye cevap veren enerji emen karadelik değilim. Beni derdim sıkıntım yok mu var ama öğretiyo işte. Bence koşmasan da kitabı oku, sınırlardan, kendinle yarışmaktan bahsediyor. Koşmak için tamamen benim motivasyonum ile aynı. Ve Böylesine büyük bir adam ile aynı düşünce ve motivasyona sahip olduğum iin kendimle gurur duydum, onur duydum.

Norma Jean, Zelda Zonk, MM o dünyanın en ilham verici kadınlarından ne güzel demiş, bana bir çift ayakkabı verin ben dünyanı fethederim :) (Bir ipod shuffle ve Polar da varsa daha çabuk fethederim)
Ben e yapabilirim koşmamam diyosan eminim senin de yapmayı sevdiğin bir şey vardır. İlle de spor olması da gerekmez sadece kendii nerede iyi hissediyorsun. Dündne beri düşünüyorum ben neden koşuyorum diye. Az çok bir kaç sebep buldum, belki bunlar seni de mutlu olduğunn şeye yönelndirir ya da belki sen de koşmaya başlarsın,



  1. Simple bir şey ekipman gerektirmiyor, milyon tane alışveriş yapmana gerek yok (bakınız mesela BOX box eldiveni kaskı takozu çekme halatı falan filan)
  2. Benim durumumda TOFD kazanır çok da güzle olur elimiz deüer bir yerden ttarız iyilik yaparız bir akülü sandalye daha alırız :) 
  3. Koşarken çok güzel manzaralar izliyorum (Boğaz, Orman Ben kalp güzel manzara)
  4. Birine bağımlı değilim. Basketbol da oynadım zamanında (uzuuuuun seneler üniveriste sona kadar ortaokul hazırlıktan düşün uzun seneler yani) takım oyunu iyidir severim lakin bireysel oynayamazsın oyunu. Koşmak öyle değil, ister tandemle koş, ister tek başına ister grup halinde. Yeterki canın koşmak istesin. 
  5. Zamanlama yok gece yarısı kalk koş, sabah kalk koş, her saat olur (Almanya'da öğrenciyken gece 11'de ormana gidip ay ışığında koşardım ne manyakmışım be biri beni kesse offf)
  6. Kendi sınırlarımı ben çizerim. 
  7. Nabzımın hakimi benim
  8. Vücudumun hakimi benim
  9. Uzun mesafelerde hem vücudum hem ruhum dayanıklılık gerektiriyor o yüzden beni çok eğitiyor.
  10. Fit olmak muhteşem
  11. Kendi bedeninle dünyanın bir noktasından başka bir noktasına gidebilmek çok güzel (uçak araba yat motor falan da güzel ama pati pati koşmak ayrı zevk be)
  12. Çok şeker organizasyonlar oluyor (Geyik, Nike, Urbanathlon, Bozcaada, Avrasya ve biirr sürü dahaaa) acayip eğlenirsin
  13. Acil durumlarda deli gibi sprint atabileceğimi bilmek kendimi süper kahraman gibi hissettiriyor
  14. Sana displin verir
  15. Dayanıklılık verir
  16. Yemen içmen düzelir sağlıklı olursun

Ay bu liste bitmiicek ama en önemli en güzel en yıldızlı madde KOŞMAYI SEVİYORUM VE CANIM KOŞMAK İSTİYOR! Keke herkes sevdiği ve canının isteidği şeyi yapsa, o zmaan kimse sinirli olmaz, bu kadar toleranssız olmaz dünya tam benim isteidğin gibi mor pamuk şeker bir yer olurdu.



Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder