Sayfalar

2 Haziran 2014 Pazartesi

Yerim ben bu yazı aman da aman

Yaz geldi gümbür gümbür yağmur yağıyor cümle muhteşem. Bu zat-ı muhteremin üstünde iki gün içinde seller dolular geçti de gıkı çıkmadı. Doğa olayıdır hamdolsun dedim otorudum. Ama bu demek değil ki inancımı yitirdim Asla! Yaza hazırlanıyorum ben hem de deli gibi roket gibi kendim gibi... Wuuhuuuu

Yaza nasıl hazır olunur? Biiir bebiş bütün sene kendime iyi baktım o bikiniler karnaval yapıcaklar. Şimdi gaza gelirsen 2015 yazında seni de aramızda görmek isteriz. İkiii su iç bol bol su iç yazın daha çok iç, yazın anternman yapıyorsan çok çok daha fazla iç. Bir de yaz mamaları var, özellikle cildi muhteşem yapan kim mesela?



1. Karpuz: Vitamin C manyağı eder seni, bu da kolajen yenilenmesi için gerekli, bol elastik bir cilt hem de deli gibi güneşin altında çok şart. Ayrıca karpuz çok sıvı verir sana misss

2. Orman meyveleri: Antioksidan delisi olursun, vücuttaki o kanserojen pis iğrenç serseri serbest radikallere ciao ciaooo dersin. hem de cilde manyak iyi geliyor.

3. Ananas: Manyak gibi Bromelein var içinde, bu da iltahap önleyici, güneşten karides gibi yanınca yediğin ananaslara şkredecekisn o şişkinlik ve acıyı azaltır çünkü. Ayrıca bromelein yağ yakar nınıııı

4. Narenciye: Asla onsuz yapama, C vitamini, yağ yakan fresh lezzetli, prolin ve lisin var içinde cildimi yıldız yapıyor.

5. HIyar: Hayır eski sevgilini yeme yamyam diilsin, bildiğimiz kibarcası badem, salatalık olan şey. Şiş gözlere iyi geldiği kadar cildi nemlendirir, yeniler süper bir şey. Tarif: Salatalıklı naneli sodalı ayran iç bana dua et.

6. Domates: Cilt hücrelerini korur, daha iyi yanmanı sağlar sustum :)

7. Koyu yeşil otlar: K vitamini, demir al da al bebeğim al ye :)

8. Somon: Omega 3 kolojen yapar, cildi yeniler muhteşem yapar

Şimdilik bu kadar. Bol bol nemlenmeyi, kremlenmeyi yağlanmayı unutma. Hatta dudak nemlendiricisini ayrı kullan ve muhteşem bir yaz geçir. Gold-Bronz ol inşallah AMİİİİNNNNNNN

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder