Sayfalar

19 Haziran 2014 Perşembe

Abs challenge dedikodu ve bikini cumhuriyeti

Abs challenege ın 4. günü Pazartesiden beri bir acayibim. Karbonhidratı az aldığım için bir tuhafım kafam balon gibi ne yalan söyliim. Dün gece canım tatlı çekti kafayı devekuşu gibi fıstıkezmesine gömdüm (gömmekten kastımız bir tatlı kaşığı yendi daha fazla değil) ayrıca fazla protein beni asabi mi yaptı ne gerçi benim asabiyetim bu değil o da net.

Şimdi hata da bende sen sakat halinle gidip markanın kapak bikinisini alırsan cardio yapamadığını unutup o zaman diyet ve başka yollarla mevzuyu çözmeye çalışırsın. (Asla doğal olmayan bir şey yok orjinalim lan bennn protein abr bile yemiyorum hurma yiyiorum onun yerine, ameilyat falan zaten korkarım hem amaç burda olayın doğal doğal yapılabildiğini göstermek).
Çapkınım hocardayım yaz aşkım varken b-kendisiyle de çok pis kesişiyoruz, yakında gizli gizli buluşucaz :) 

Bikinimiz bu kendisi benim yaz aşkım olmakla beraber 1 bedenine sığmanın yanısıra ona kardeş de geldi falan şimdi onlar düşünsün.... AYrıca Brazilian candır you know what I'm sayinnnnn

Kuvvet çalışmam kısıtlı, statik olacak dinamiklere gelemiyorum resmen diz sakatlığı evime ateşler saldı... E cardio kısıtlı bir saatt3 9 - 9,5 k koşuyorum kağnı gibi haha ama zorlamiicam, e squat yok bi şey yok ben de tırmanıyorum.
Sarı bikini candır çünkü yanınca harika duruyor :) Bu da benim çapkınlıklarım olsun

Cardio halleri: Geçen maçı ilzerken ilk yarıyı ve devreyi koşarak, 2. yarıyı %8 eğimli tırmanarak (6 - 6,5k/h) geçirdim neden? çünkü bir şekilde arka bacak ve kalça çalışmam gerek squat yoksa ben de tırmanırım. Hem dize de bindirmiyor. Bir merdiven çıkma da değil evet ama olsun napiiim... Sabır (Rab beni neyle sınıyorsun)... Bende yok...

Evet size dikkatli pazartesi dedim alışveriş yapmayın dedim sonra kendim yapmış olabilirim, her sene ma 2 bikini alma kuralımı biraz bozmuş olabilirim ama napiiim yaaa herşey bana büyük geliyo dolabımda ama siz de ben de devam #dikkatlipazaretsi gerek olmayan alışverişi yapmıyoruz
Dedikodu halleri: Off ortalık yıkılıyor bu ara Kızlar c.tesi gecesi yemek ve içki, totalde oryanatalsisterlarımdan çok şeker bir tanesinin doğumgününe davet ettiler. Ben dedim ama  alkolsüz hava sahasındayım, yemeğe de gelemem ama bak sonrasında gelir soda içer ayık ötesi yanınızda takılırım :) 

Sıcak nedeni ile sersemlendi evet ama bilgi içeren postlar da yakında gelecek blog benim canım bu aralar geyik yapmak istiyor. O kadar olacak hem bak bu da disiplin ve motivasyon...

Şimdi bol su içiyorsun, aşırı meyveden uzak duruyorsun (şeker var ya hani hah bildin efferim), alkol yok (devamlı yok her gece her gece olmaz o iş), karbonhidrat yok (GülümBaharım dün akşam beni aradı iki tabak makarna yedim dedi, dedim kendine bunu neden yaptın kış olsa yakarsın vücut bir şekilde ısı mısı hallediyo yazın ne yapıcan bu sıcakta makarnayı), uyku önemli, dinlenme önemli aman diim, yaz ritminde hepmiz eve gelip iş kıyafeti giyip hoop ofise damladık zamanında uyku yok bi şey yok yapmayalım gençler (ya da arada yapalım yaa sjadgasdg)


Sevgiyle

P.S: Adam alışmış sevgilisi yurtdışına toplantıya gidince başka kızları aramaya. Tarih tekerrürden ibarettir. Yalnız aramızda bir fark var e olsun o kadar sen üstüne atladın, ben tenezzül etmem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder