Sayfalar

16 Haziran 2014 Pazartesi

I am bacckkkk hem de nasıl :)

15 gündür ofise uğramıyordum. (Uğranacak yer değil Tuzla gelsene bu Tuzla bir harika), buraya da döndüm ama mevzu bahis bu değil (yalnız ben yokken bu masa fena dağılmış kapalı yer kim yaptı kendini mi dağıttı acep). Cumartesi günü 1 saat koştum. Önce denedim süreyi çıakrtabilir miyim diye. Çıktı yaaa çıktı olleyy hem de dizim acımadı sozlamadı tıklamadı hiç bir şey olmadı bye bye Kondramalezzi Patella cioaoo arivideteci Tschüüüssss :) çok mutluyum. Herkes doğal ortamında mutlu, ben de koşu pistinde. Yuppii hatta gerçi OK kağnı gibi koştum 1 saatte 8.5 k koştum ama olsun geççen hafta hiç km koşmuştum bence çok güzle oldu.

Diyete düzenelemesi yapıldı şekerler. Daha çok if ve protein daha az carb olayına girdim, umarım asabiyet yapmaz en istemediğim şey. Zaten yaz ayları, ister ismetez 2 -3 kilo inicez ben şahsen zorunluluktan yiyorum zaten her gün günde 6 öğün saatt kaçta ne yiyeceğimi Pazar akşamından planlarım ohh yeeaaahh

Dandink post bugün evet çok işim var. Yalnız 30 Days abbs challenge diyorum. Her gün bugünden itibaren sıkı karın çalışıcam ve bakıcaz bakalım el mi yaman bey mi yaman. Malum sakatlıkta az çok kilo aldım, (bu arada vermem gerekenin yarısını verdim naniiiiiik), çalışma disiplinimi değiştiridim, iş güç yoğunluğu da aksattı (özel olsa bırak derim yaa sproumu engelleyemez ama para veriyolar, e iyi de veriyolar ben de susuyorum napiim) dün bikinim ve ben dolaşıyruz sen bi zirzop çıktı nooldu senin abbs'lere inmiş mi onlar dedi. Heyyyt abbs'lerime laf edenin alnını karışlarım. İnat oldum göstericem şimdi. Her gün 25 dakika sonuç, havuç rendelenecek abbs'ler. Gel bakalım :) Seni de görelimmm

al bu aralar gene favorim bu motive eder :)



Sevgilerrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder