Sayfalar

23 Haziran 2014 Pazartesi

Genç Oryantalcilerin Manifestosu

Hiç sevmezdim aslında, bizim aile düğünlerinde bile davul zurna yoktur ya çellistler quartetler yığılır, ya DJ tutulur ya da Salsa grupları falan çıkar sahneye. Ne davul gördüm bugüne kadar ne zurna. Ama Salı Perşembe tutmayın beni. Haftada 2! Yapmadığımda çok çirkinleşiyorum, ağzımdan köpükler çıkıyor, sinirleniyorum. İş yemeği, toplantı, date, aile yemeği, biri sevgilinden ayrılır dertleşelim der, dünya ikiye ayrılır falan gene de münkün değil Salı 19:40, Perşembe 20:40 bana ulaşamazsın. O saatlerde randevu isteme, yalan söyler gelemem. Ben o saatlerde Fusion Oryantaldeyim. Hatta seyahate denk gedkiğinde saçma sapan yerlerde youtube'dan ipoddan falan oryantal müzkileri açıp otel odasında kulaklıla falan yarım saat bi başıma (deli gibi evet ama ban çok iyi geliyor sanki sizin herşeyiniz akıllı işi) göbek attığımı bilirim. Burada asıl mesele şu, canının istediği yerine sana dayatılan şeyi yaparsan mutsuz olursun (Murat Hoca ile bir sohbetimizde söylediği cümle zaman da geçen kış falan), biz mutlu olmayı seçtik, buyrun deli diyin hiç umrumda değil.



Boş Boş Çevirme!

Dolu dolu çevir büyük büyük çevir kasların çalışsın çevirirken. Kalça öndeyken sık popo kaslarını, yanlarda obliklere acıma, arkadayken ön karın kaslarını kullan. (bir karın kası yaptırıyor bu oryantal yapanları direkt uzaktan seçiyorsun zaten)

Cardionun Allahı!

Bakınız ders sonu stüdyodan ter içinde çıkan kırmızı suratlı 50 kadın.

Negatif Yasak!

Yasaaah Hemşerim yassaahhh! Patronla mı kavga ettin, Sevgilini mi terk ettin (hatta daha iyisi o mu seni terk etti) anana babana kardeşine mi dalaştın, siparişte sorun mu var, kredi kartı ekstresi mi geldi, hayat saçma sapan mı gidiyor? Stüdyonun dışında kalıyor o ister istemez. İlk darbuka vuruşu, ilk parmak ucuna kalkış, ilk çığlık ilk kalça atışı ilk döndürme oralarda bir yerlerde kafandaki sorun gidiyor zaten. Sen titriyorsun (dizlerden) dünya bir adım geri çekilip affet sultanım diyor sana bilemedim diyor.

Dizlerden titre!

Titre bacım. Dünyayı titretecek kudrete sahipsin. Dizlerden titre, Toprağa köklen, başını iyice göğe uzat ve dizlerden titremeye başla, bak aynaya evet bu sensin, o kudretli heybetli yeri göğü titretmeye hazır kadın sensin. Titremenin 3 çeşidini de iyi biliriz!

Dişilik enerjisi Östrojen patlaması!

Erkek gibi çalışıyoruz, kendi adonisiizi yapıyoruz, erkek milleti de bir acayip maşallah kimi dinlesem dertli. Dişiden çok delikanlı gibi dolaşıyorz ortada. Buna bir dur demek lazım. Biz de dişilik enerjimizi böyle çıkartırız işte. Derslerde yapılan CatWalk egzersizleri hiç bir şekilde extra değildir :)

Düşünme yap!

Herkesin vücudu herşeyi yapabilir! Evet yapabilir! 73 kiloluk 42 bedenlik bir Pilates topu olarak başladığım Oryantal macerama 34 beden 58 kilo bir zargana olarak devam ediyorum. Allah sakatlık vermesin bizi ayırmasın. Ben yaptım herkes yapar. İlk ders değil belki, ama o gün gelecek yapacaksın. Hatta geçen ders karnımda çıkan yaratık kasına sınıfça şaşırdık. Tuhaf bi şey çıkmış böyle ALİEN gibi tövbe estağfurullah.

Dans Ruhun Gıdasıdır! Hem de en muhteşemi!!!

Konuşurken bazen aklım dağılır, konuyu unuturum, kelimeyi bulamam İngilizce Almanca olanını söylerim, yazarken kaç kere typo yaparım (biliyorum devamlı takipçiler çok çekiyor) ama dans ederken kendimi her şekilde ifade ederim. Güçlü müyüm, canım mı yandı, ağlıyor muyum çok mu neşeliyim, coştum mu kızdım mı bunu dansımdan anlarsın. Oryantal diyip geçme, Türk kadınısın sen de kapı gıcırtısına oynarsın hepimiz biliyoruz yemişim diplomasını kariyerini hepimizde alası var onların, conconluğu sahteliği bırak kendini dinle ve o esareti kır. (Bayılıyorum o burun kıvıranlara, şekerim benim sakatken yaptığım idman bile senin en ağır idmanının yanında military training kalıyor sen neyine bana burun kıvırıyorsun ay oryanal mi hahhaah diye bıyık altından gülerek, haspam!)

Enerji Forever!

Canım sıkkın, öyleisne sebepsiz. Sonra stüdyoya giriyorum, ilk hedef şıkırlar (aman rabbim millet bilemm ne yöneticisi, bilmem neyin CEO'su falan o çantadan şıkır kapma yarışı bildiğin Cennet Mahallesi Seti gibi çünkü biz böyle mutluyuz) şıkırı kapan şanslılardansan geç yerine (ayrı challenge yer kavgası da yapıyoruz) sonra bir anda herkes orada, göremeden hissediyorsun, dans  ederken en saf enerjini yayıyorsun. Bir anda en yakındakilerle bağlanıyorsun sanki dev bir bluetooth cihazısın. Çok tuhaf ama gözelimi kapatsam Ebrush nerde, CurlyPrincess nerde, Civcivim, DenizimGülüm nerde hepisni tek tek sayabilirim.

Kendi içinde kimler var gör! 

Hepimiz etkilendik zamanında şimdi kimse itiraz etmesin bir Bridget Johns bir Sex and the City. BJ bayık donuk bir kadın birazi SATC daha şatafatlı. BJ beceriksiz OK SATC kadınları ise aslen bir kadının 4'e bölünmüş hali. İşte sen bundan fazlasısın. Tüm potansiyali görebileceğin yer dişi enerjiyi dışa varabileceğin yer bu stüdyo. Yazmıştım daha önce, bazen bir çöl prensesi, bazen mata hari, bazen osmanlı haremi bazen İspanyol ovalarında bir çingene ama hep değişik birisi oluyorum hep farklı. O benim hayal gücüm senin sınırın nerde?

Müzik Bahane!

Sen ki kapı gıcırtısına oynarsın gelip de tek laf etme! Ritim varsa varım gerisi beni ilgilendirmez, Edith Piaf'a da oynarız, Skyfalll'a da, Lord of The Rings'e de, R&B'ye de Rap'e de herşeye evet herşeye sadece ya lelli değil hayat. Müzik bahane, tamamen bahane ritmini yakala yeter.

Yaşın ne önemi var!

Başlatma bile bu konuda beni tamamen saçmalık!

Solidarity!

Kadın kadnın kurdudur. Öyle tipler var ki şerefisizn önde gideni, nerden ayağını kaydırsam, ay bi fırsat bulsam sevgilisini / kocasını elinden alsam, yalan dolan bizans oyunu. Bizde yok bacım bunlar. Arınmışız, birinin derdi olsa hep beraber Allah Allah nidalarıyla Osmanlı'nın delileri gibi tokatlarız Netiz.

Sadece Gym'de değil tüm dünyada!

Dar gelir duvarlar stüdyolara sığmayız taşarız.

MURAT HOCA'NIN ASKERLERİYİZ!

Benim kifayetsiz kelimelerimle Hoca'dan aldığım ilhamı anlatmam mümkün değil. Ama bir tek şey söyleyebilecek olsam onu tanıdığım için çok mutlu öğrencisi olduğum için daha mutluyum. Hayatımıza dokunan, iyileştireni kimle konuşsam acayip ilham alıyorum ondan dediğimiz MURAT HOCANIN ASKERLERİYİZ.


Sonra Ciyaaaaaaakkk diye bir ses çıkar bil ki bizden sinir stres gitmiştir. 


Favorilerimizden


2 yorum:

  1. GRUBUMUZUN EEEN KIVRAK EEN NESELI ANLARSINIZ YA EEN DELİSİ MURAT HOCAMIZI
    VE YARATTIGI ORYANTAL EKİBİNİ BUTUN HAREKETLILİGİ VE ESTETİGİ İLE O KADAR GUZEEL
    DİLE GETİRMİŞ Kİ FAZLASI VAAR EKSİGİ YOOK.
    SAGOLASIN MURAT HOCA ELİNE SAGLIK BERİL .(BU AKSAM SALI 19.40 HADİ ORYANTALE :)))

    YanıtlaSil
  2. Dalyaaaaamm şimdi gördüm kız yorumunu :) seviyorum seni bebişşşş yarın asıl yarın (ghaftaya salı yurtdışındayım kaçırıyorum Perşembeden atıcam tüm negatifi) yarına kşama kadar ciaooo belllaaaa

    YanıtlaSil